Inlägg från: Anonym (Otrogen man) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Otrogen man)

Berättar ni att ni är otrogna

Jag är helt öppen med att jag inte är singel, så kvinnorna är helt medvetna om det från första början. Varför dölja det? Har träffat gifta kvinnor, sambos, särbos och singlar.

• Anonym (Otrogen man)
    Anonym (What) skrev 2017-06-12 00:18:04 följande:

Frågan är ju varför man är otrogen och varför man inte berättar det för sin partner så att man kan bli dumpad?

Där vaknade moraltrollen. Kort svar: Det angår inte dig.
  • Anonym (Otrogen man)
    Anonym (lutigkurre) skrev 2017-06-12 11:08:53 följande:
    Kort svar, jo det gör det när man lägger ut sitt skit i ÖPPNA trådar, då angår det precis alla som läser
    Nu är du off topic. Vänligen lös trådens första inlägg och håll dig till ämnet. Passar inte det har du möjlighet att starta en egen tråd med valfritt ämne.
  • Anonym (Otrogen man)
    Anonym (lutigkurre) skrev 2017-06-12 12:13:26 följande:
    DET är däremot en helt annan sak än att påstå att "det angår inte dig", för det är som sagt ett rätt löjligt påstående när man väljer att lägga ut saker på öppna trådar, då får man liksom räkna med att folk kommer ha åsikter. 
    Har du svårt att hantera människor med andra åsikter än dina? Mina skäl angår verkligen inte dig oavsett vad du än tycker om det. Tråden handlar heller inte om någons skäl till otrohet.
  • Anonym (Otrogen man)
    Anonym (What) skrev 2017-06-12 15:39:38 följande:
    För du har inget bra acceptabelt svar att komma med. Så pinsamt:)
    Det angår fortfarande inte dig. Acceptera det och följ trådens ämne eller starta en ny tråd.
  • Anonym (Otrogen man)
    Anonym (lutigkurre) skrev 2017-06-12 15:51:05 följande:
    Nu är det iof inte dina åsikter utan dina handlingar som kritiseras.Har du svårt att stå för dina handlingar?

Jag personligen skiter fullkomligen i dina sk skäl, det jag ifrågasätter är att först lägga ut info om sig själv i ett publikt forum och sen gnälla över att det inte angår någon, varför lägger du då ut det i ett publikt forum?
    Som jag sagt tidigare: håll dig till trådens ursprungliga ämne eller starta en egen tråd. Är det så svårt att förstå?
  • Anonym (Otrogen man)
    Anonym (ja) skrev 2017-06-12 11:33:51 följande:

Jag berättar att jag är otrogen ja, och jag ser det som en fördel om mannen jag har sex med också är i förhållande eller gift. Då har vi båda en anledning att vara diskreta, och han blir förhoppningsvis inte allt för förälskad, utan tar det för vad det är - sex.

Det stämmer med mina egna erfarenheter också. Singlar är lättast att få till en träff med, men det slutar tyvärr ofta med att de förväntar sig mer än just sex. Med kvinnor som har partner fordras lite mer pusslande att få till en träff, men då vet jag också att det uteslutande handlar om sex.
Svar på tråden Berättar ni att ni är otrogna