• Kawa77

    v.9 hur mår du?

    Hej
    Är i vecka 9 (8+0) och har mått dåligt sen 1 mån tbx. Mår illa varje dag men kräks ej, svullen mage, ont i magen både nertill på sidorna och vid revbenen. Detta känner jag av varje dag. Sen kommer så klart ryggen oxå in. 
    Är det fler som mår skit? När går det över? jadå vet att det är olika för alla hihi men då vi väljer att inte säga något än har jag ingen att prata med.

    Vill må bra NU *ler*

  • Svar på tråden v.9 hur mår du?
  • MamTezz

    Hej

    8+0 idag. Mår illa sedan v 6..

    Har en extrem trötthet orkar inte alls mycket.. får tvinga mig att göra det jag måste...

  • Kawa77
    MamTezz skrev 2017-06-14 17:22:01 följande:

    Hej

    8+0 idag. Mår illa sedan v 6..

    Har en extrem trötthet orkar inte alls mycket.. får tvinga mig att göra det jag måste...


    jojo trötthet glömde jag haha o då jobbar jag natt, Det värsta för mig e att ha ont vid revbenen, får ligga ner, kan knappt böja mig så ont d gör...svullna tarmar haha
  • fond

    Här är en till som mår illa. Har mått illa i fyra veckor och det är riktigt jobbigt. Är inne på vecka 11 och hoppas att slutet på tunneln närmar sig ... Som tur är är jag sjukskriven av andra orsaker, förstår inte hur jag hade kunnat jobba annars. Hur går det för er andra?

  • Ankan373

    Jag mådde som sämst mellan v.9-10.. nu i v.11 (v.10+4) mår jag mycket bättre och känner bara av illamåendet när jag inte ätit på länge. Så nu har jag nästan bara tröttheten och ömma bröst som symtom :)

  • princess77

    Jag mådde som sämst vecka 9-13 med illamående,trötthet och allmänt hängig.

    Blev bättre i vecka 14 och nu i vecka 16 har jag bara molvärken i magen kvar.

  • Kawa77

    Nu är man i 11+5 mår fruktansvärt illa...foglossning ont i magen osv...sjukskriven jag med...att ligga plattfall funkar fint. .men bm vill att jag cyklar...tydligen d bästa för foglossning så då har man skaffat cykel???? hoppas jag snart slipper alla ont

Svar på tråden v.9 hur mår du?