• Anonym (strunta i det)

    Intresserad av kille på jobbet

    Det är så att jag börjat bli lite intresserad av en kille på jobbet. Han är inte direkt snygg men verkar vara trevlig och ha en slags personlighet som jag gillar. Till saken hör att han snart slutar och jag kanske aldrig mer får träffa honom.
    Har upplevt ibland och liksom känt att jag haft ögonen på mig men han behöver ju inte vara djupare intresserad för det. Han kan ju t.o.m. vara gay eller redan ha flickvän.

    Nu är det ju så att jag är 10 år äldre än honom. Vi diskuterade ålder på jobbet för ett tag sedan och han verkade uppriktigt förvånad när jag berättade när jag tog studenten. Han verkade tro att jag tog ungefär samtidigt som honom. Känns som att min ålder är en nackdel samt att jag har barn. 

    Vad göra? Jag träffade en tidigare partner på jobbet också men det var ett annat läge, vi var lika gamla och ingen hade barn. Då tog jag initiativet till att gå ut på puben tillsammans. Känns inte som jag skulle kunna göra något sånt nu, han skulle väl tro jag var galen och hur skulle han kunna vara intresserad av en mamma liksom. Ja ni märker ju hur negativt jag tänker.. Kan tillägga att han är snart 30.

  • Svar på tråden Intresserad av kille på jobbet
  • Anonym ())
    Anonym (strunta i det) skrev 2017-06-22 21:14:33 följande:

    Det är så att jag börjat bli lite intresserad av en kille på jobbet. Han är inte direkt snygg men verkar vara trevlig och ha en slags personlighet som jag gillar. Till saken hör att han snart slutar och jag kanske aldrig mer får träffa honom.
    Har upplevt ibland och liksom känt att jag haft ögonen på mig men han behöver ju inte vara djupare intresserad för det. Han kan ju t.o.m. vara gay eller redan ha flickvän.

    Nu är det ju så att jag är 10 år äldre än honom. Vi diskuterade ålder på jobbet för ett tag sedan och han verkade uppriktigt förvånad när jag berättade när jag tog studenten. Han verkade tro att jag tog ungefär samtidigt som honom. Känns som att min ålder är en nackdel samt att jag har barn. 

    Vad göra? Jag träffade en tidigare partner på jobbet också men det var ett annat läge, vi var lika gamla och ingen hade barn. Då tog jag initiativet till att gå ut på puben tillsammans. Känns inte som jag skulle kunna göra något sånt nu, han skulle väl tro jag var galen och hur skulle han kunna vara intresserad av en mamma liksom. Ja ni märker ju hur negativt jag tänker.. Kan tillägga att han är snart 30.


    Ok, du 40 och han 30? Är väl ingen åldersskillnad att prata om. Vill du ligga med honom?
  • Anonym (strunta i det)
    Anonym ()) skrev 2017-06-22 21:17:33 följande:
    Ok, du 40 och han 30? Är väl ingen åldersskillnad att prata om. Vill du ligga med honom?
    Ligga med honom? Nja, jag vill lära känna honom mer till att börja med.
  • Anonym ())
    Anonym (strunta i det) skrev 2017-06-22 21:21:38 följande:
    Ligga med honom? Nja, jag vill lära känna honom mer till att börja med.
    Ok. Är du 40 och han 30 och du har inga barn?
  • Anonym (strunta i det)
    Anonym ()) skrev 2017-06-22 21:24:13 följande:
    Ok. Är du 40 och han 30 och du har inga barn?
    Grejen är ju att jag har barn.
  • Anonym ())
    Anonym (strunta i det) skrev 2017-06-22 21:25:29 följande:
    Grejen är ju att jag har barn.
    Ja, du. Hade blivit glad om någon frågat mig så varför ska du inte göra det?
  • Anonym (strunta i det)
    Anonym ()) skrev 2017-06-22 21:26:53 följande:
    Ja, du. Hade blivit glad om någon frågat mig så varför ska du inte göra det?
    Det är väl just det att jag redan har barn och med tanke på min ålder kan fler barn bli svårt.. Men så kanske folk inte tänker om de blir intresserade av någon?
  • Anonym ())
    Anonym (strunta i det) skrev 2017-06-22 21:31:53 följande:
    Det är väl just det att jag redan har barn och med tanke på min ålder kan fler barn bli svårt.. Men så kanske folk inte tänker om de blir intresserade av någon?
    Omöjligt att veta hur han tänker om egna barn. Då du är äldre kommer knappast han ta initiativ.

    Du får maila mig om han säger nej så ses vi.
  • Anonym (strunta i det)

    Nej tror inte heller han tar några initiativ mer än att typ vara trevlig och prata med mig. Skulle han vara intresserad så kanske han undrar som jag varför en äldre kvinna skulle vara intresserad av honom?

    Flört

  • Anonym ())
    Anonym (strunta i det) skrev 2017-06-22 21:36:23 följande:

    Nej tror inte heller han tar några initiativ mer än att typ vara trevlig och prata med mig. Skulle han vara intresserad så kanske han undrar som jag varför en äldre kvinna skulle vara intresserad av honom?

    Flört


    Är ju trots allt bara 10 år, hade varit sisådär om du vore 40 och han 20.
  • Anonym (nogo)
    Anonym (strunta i det) skrev 2017-06-22 21:14:33 följande:

    Det är så att jag börjat bli lite intresserad av en kille på jobbet. Han är inte direkt snygg men verkar vara trevlig och ha en slags personlighet som jag gillar. Till saken hör att han snart slutar och jag kanske aldrig mer får träffa honom.
    Har upplevt ibland och liksom känt att jag haft ögonen på mig men han behöver ju inte vara djupare intresserad för det. Han kan ju t.o.m. vara gay eller redan ha flickvän.


    Han är inte intresserad, du inbillar dig.
Svar på tråden Intresserad av kille på jobbet