Inlägg från: EnAnonumius |Visa alla inlägg
  • EnAnonumius

Killar, skaffa er muskler och tatueringar!

Anonym (Muskler, tatueringar och attityd!) skrev 2017-06-27 23:48:13 följande:
    Godis!!!!!
    Bluärk har aldrig gillat deffade kroppar.

För att man skall se musklerna så tydlig genom huden så måste man deffa kroppen kraftigt.

Ja ja, undra om du växer upp och inser att kvinnsen har olika smak.

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • EnAnonumius
    Anonym (Muskler, tatueringar och attityd!) skrev 2017-06-28 01:03:27 följande:
    Så mycket avundsjuka i tråden!!!! Stackars killar som inte får ligga. De får Samir med vem han vill!!!!
    Majoriteten av de som skriver på FL är heterosexuella kvinnor. 
    Så ja man är ju jääääääääätte avundsjuk som inte får ligga med en massa kvinnor och inte ser ut som en tatuerad ken-docka. Drömmer

Är det mer patetiska försök till s.k provokationer du skall komma med från ditt favorit WT dokusåpa PH?

• EnAnonumius
    Anonym (snyggt) skrev 2017-06-28 01:06:41 följande:
    Däremot en social, glad och intelligent kvinna med vältränad kropp och stora bröst - är ju helt galet sexigt.
    Precis.. Intelligenta kvinnor har också tillräckligt med integritet och självbevarelsedrift och ställer inte upp i "plastic fantastic" wt programmet PH.
  • EnAnonumius
    Anonym (Reptilhjärnor) skrev 2017-06-28 11:25:18 följande:
    Alltså nog för att ni tjejer på kärlek/sex-marknaden har stort företräde mot oss killar men snälla, kom ner från era höga hästar ibland. Det är inte så att du kan peka på vem du vill skaffa unge med.
    Nej.. Dax själv att komma ned på jorden.
    Varför antar du tankesättet "det ena inkluderar/exkluderar det andra"?

Sant är att man kan inte kan "peka ut vem" man vill skaffa barn med...

Dock så skrev hon aldrig det heller. Hon skrev vilka hon absolut inte KUNDE TÄNKA " sig.  Det är en signifikant skillnad mellan dessa två saker "peka ut vem" och "KUNNA tänka sig att aldrig".

Så du kanske skall fundera en smula på vad kvinnor verkligen skriver innan du hoppar upp ur hålan och anser att tjejer skall komma ned på jorden.
    Kort sagt DU kanske skall ta och komma upp till jordens yta själv först?

• EnAnonumius
    Anonym (Reptilhjärnor) skrev 2017-06-28 11:58:39 följande:
    Man kan ju till att börja med fråga sig varifrån signaturen Wtf plötsligt fick in barnprpducering i denna tråd i så fall? Trådskaparen är ute efter kändisskap, glamour, "berömmelse" och massor av pengar, inte har hon frågat om hon ska skaffa barn med dessa pojkar som diskuteras i tråden.
    Kanske är det så att Wtf är en kvinna. Kanske är det så att kvinnor har stor barnalängtan, annars ser jag ingen anledningen till att droppa en kommentar som "Och absolut ingen jag kunde tänka mig skaffa barn med.". Gör du?
    Men du som är så tolerant människa kan kanske höja dig en nivå istället för att kasta sten i glashus och be mig "hoppa upp ur hålan" eller "komma upp till jordens yta"?
    Tja.. Ursäkta att jag svarade helt i analogt med ditt tonfall du hade lagt i det inlägget. Jag borde veta att du har ju större erfarenhet på den lägre nivåer av diskussion sätt. Bra att du påminde mig om att man inte slå¨dig på lågnivå diskussioner.

Det är fordrande signifikant stor skillnad mellan "peka ut" och "KUNNA tänka sig aldrig".  Det var detta jag påpekad för dig om. Nu försöker du ochh sitta och dribbla bort dina förväxlingar genom klassikern "men h*n sa ju...." och "men då kan man ju undra...."

Oavsett hur du försöker dölja det att peka ut andra vad de säger. Hur mycket du än väljer att försöka flytta fokus från din förväxling så kommer det ändå att bli signifikant skillnad mellan det du hävdade och det som verkligen sas.

• EnAnonumius
    Anonym (Wtf) skrev 2017-06-28 16:46:49 följande:
    Så klart inte. Förhoppningsvis har majoriteten av alla kvinnor en klar bild vem man kan skaffa barn med och vilka som är no-no. Men reptilhjärnan verkar förvånad över det.
    Vissa, vägrar helt och hållet att förstå att det är en direkt signifikant stor skillnad mellan, "inte så att du kan peka på vem du vill skaffa unge med" och "absolut ingen jag kunde tänka mig skaffa barn med".

Kan ju säga så här. Den kille/man som medvetet vägrar att förstå den stora signifikanta skillnaden är definitivt diskvalificerad att bli fader till mina barn (om jag skulle skaffa mer).

• EnAnonumius
    Anonym (Muskler, tatueringar och attityd!) skrev 2017-06-28 21:10:21 följande:
    Vad vill du ha då? En tanig mes?
    Du kan ju ha sex med (Reptilhjärnor) ni verkar ju ligga på samma mentala nivå.
  • EnAnonumius
    Anonym (snyggt) skrev 2017-06-28 21:34:13 följande:
    Lite löjlig kommentar. Sin egen muskelmassa är ju ganska enkel att påverka genom att träna mer eller mindre. Jag blir ju knappast mindre mesig bara för att jag springer till gymet lite oftare. Jag är en smart datanörd som drar in en hel del pengar. Relativt vältränd och välutrustad. Och väldigt upptagen, haha.

Så nej fröken, jag är inte avundsjuk på Samir och han får gärna behålla alla bimbos för sig själv.
    Akta dig.. Du skrämmer ju TS.

Det kan ju inte vara nyttigt för TS att se att det finns män med både muskler och IQ och kräver även IQ och eventuellt en portion EQ med, av kvinnan. Flört

• EnAnonumius
    Anonym (Muskler, tatueringar och attityd!) skrev 2017-06-28 23:47:36 följande:
    Suck, är du en kille som inte får knulla??
    Varför tror du det?

Saknar du livserfarenhet helt eller? Du ser om värden men en fjortis snäva svartvita synvinkel det syns ju tydligt.
  • EnAnonumius
    MrFlex skrev 2017-06-29 21:47:21 följande:
    Nja det går också över med åldern (för de flesta killarna). En ung kille har sex med en kvinnokropp, en äldre kille har sex med en kvinnohjärna. Kvantitet får ge plats åt kvalité.
    Samma är det för kvinnsen.. När de växt upp och mognat så går kvalité (intellektuell och EQ) långt före kvantitet och yta.

Svar på tråden Killar, skaffa er muskler och tatueringar!