Anonym (Reptilhjärnor) skrev 2017-06-28 11:58:39 följande:
Man kan ju till att börja med fråga sig varifrån signaturen Wtf plötsligt fick in barnprpducering i denna tråd i så fall? Trådskaparen är ute efter kändisskap, glamour, "berömmelse" och massor av pengar, inte har hon frågat om hon ska skaffa barn med dessa pojkar som diskuteras i tråden.
Kanske är det så att Wtf är en kvinna. Kanske är det så att kvinnor har stor barnalängtan, annars ser jag ingen anledningen till att droppa en kommentar som "Och absolut ingen jag kunde tänka mig skaffa barn med.". Gör du?
Men du som är så tolerant människa kan kanske höja dig en nivå istället för att kasta sten i glashus och be mig "hoppa upp ur hålan" eller "komma upp till jordens yta"?
Tja.. Ursäkta att jag svarade helt i analogt med ditt tonfall du hade lagt i det inlägget. Jag borde veta att du har ju större erfarenhet på den lägre nivåer av diskussion sätt. Bra att du påminde mig om att man inte slå¨dig på lågnivå diskussioner.
Det är fordrande signifikant stor skillnad mellan "peka ut" och "KUNNA tänka sig aldrig". Det var detta jag påpekad för dig om. Nu försöker du ochh sitta och dribbla bort dina förväxlingar genom klassikern "men h*n sa ju...." och "men då kan man ju undra...."
Oavsett hur du försöker dölja det att peka ut andra vad de säger. Hur mycket du än väljer att försöka flytta fokus från din förväxling så kommer det ändå att bli signifikant skillnad mellan det du hävdade och det som verkligen sas.