• Zadre

Killar, skaffa er muskler och tatueringar!

Anonym (Muskler, tatueringar och attityd!) skrev 2017-07-13 19:59:49 följande:
    Amen hur mycket får du knulla utan tatoos å muskler?? e de vi tjejer vill ha i vår ålder!!

träffar jätte het kille nu med snabb bil också!! en riktig tuffing som suttit inne ett tag!!
    Kan garantera dej att det är långt ifrån alla tjejer i din ålder som vill ha det du vill ha. Sluta tro att du talar för alla. Många tjejer vill faktist ha hjärna först och främst.
  • Zadre
    Anonym (Muskler, tatueringar och attityd!) skrev 2017-07-14 16:34:20 följande:
    men jag väll inte sagt att alla tjejer vill ha de jag vill ha?? men många vill det!!
    träffar en jätte het å muskulös kille från mellanöstern nu,,så kaxig år härlig,,inte som svenska killar!! han har fin & snabb bil & bra med pengar!!

bjuder mig på mycket å känner att andra tittar avundsjukt på oss när vi e tillsammans!!
    Jodå. Du skriver flera gånger om vad "vi tjejer" vill ha.
  • Zadre
    Anonym (Muskler, tatueringar och attityd!) skrev 2017-07-14 17:22:21 följande:
    ok då, vad jag å mina tjej kompisar vill ha ska det vara. å vi gillar muskler, tatueringar och attityd..
    Bättre. Då tar ni hand om de så håller jag mej till killar med hjärna och som inte verkar vara efter att erövra allt med tuttar. Win-win.
  • Zadre
    Anonym (Muskler, tatueringar och attityd!) skrev 2017-07-14 18:31:24 följande:
    killarna gillar mina stora tuttar!!
    Har inte sagt nåt annat.
  • Zadre
    Anonym (Muskler, tatueringar och attityd!) skrev 2017-07-14 18:51:12 följande:
    har du åsså stora tuttar??
    När du säger "stora" vad menar du då? Spelar förövrigt ingen roll. Alla killar är inte intresserade av "stora tuttar".
  • Zadre
    Anonym (Muskler, tatueringar och attityd!) skrev 2017-07-14 20:23:42 följande:
    typ d kupa..
    E men ser ändå inte vad det har med nånting att göra. Vill inte vara med nån som vill ha mej för tuttarnas skull.
  • Zadre
    Anonym (Muskler, tatueringar och attityd!) skrev 2017-07-14 23:03:54 följande:
    Ok, har du E så vinner du över mej!!
    Och? Visste inte det var nån tävling.
Svar på tråden Killar, skaffa er muskler och tatueringar!