• Anonym (Muskler, tatueringar och attityd!)

Killar, skaffa er muskler och tatueringar!

Hej!

Allt detta gnäll från killar som inte får ligga!
    Tips: kolla in killarna i Paradise Hotel och fundera på varför de är så heta.
    Med muskler, tatueringar och självsäker attityd så blir vi tjejer intresserade!

• Svar på tråden Killar, skaffa er muskler och tatueringar!
  • Tobythegunn
    Anonym (Reptilhjärnor) skrev 2017-07-11 21:04:09 följande:
    Ta bort "horseshit", "lesbiska feminist flator" (för övrigt särskrivning) och ditt egna upphöjande ur vokabuläret och attityden så faller nog flertalet tjejer kan jag tro. Även om jag förstår ditt budskap och trots att jag inte är tatuerad.
    Tar inte bort ett skit. Jag är den jag är. Ful i mun och en ynka narcissistisk. Fuck PK Sverige!
  • Anonym (just sayin')
    Tobythegunn skrev 2017-07-12 17:39:15 följande:
    Tar inte bort ett skit. Jag är den jag är. Ful i mun och en ynka narcissistisk. Fuck PK Sverige!
    ...och föraktad av alla kvinnor
  • Tobythegunn
    Anonym (just sayin') skrev 2017-07-12 17:43:27 följande:
    ...och föraktad av alla kvinnor
    Hellre det än en mesig cuck. Hela världen skrattar åt Sverige. Kvinnor feminister och män cucks. Vårt land är snart ett minne blott. Good fucking job.
  • Anonym (just sayin')
    Tobythegunn skrev 2017-07-12 17:49:12 följande:

Hellre det än en mesig cuck. Hela världen skrattar åt Sverige. Kvinnor feminister och män cucks. Vårt land är snart ett minne blott. Good fucking job.

Haha, nejdå, sverige har generellt ett väldigt gott rykte utomlands, så du får hitta andra sätt att slicka dina sår och försöka lappa ihop din manliga stolthet på:)
  • Pripps Vichy

Äh.. tatueringar är bara för folk med mindervärderskomplex som måste hävda sig till varje pris. Muskler kan jag väl hålla med om, men utgå inte från att alla tänder på tatoos. Jag vägrar tatuera mig då jag vill vara "naturell". Sen kostar det att ta bort dem med om man skulle ångra sig.

• Anonym (Reptilhjärnor)
    Tobythegunn skrev 2017-07-12 17:39:15 följande:

Du ska vara den du är. Rätt! Jag ska inte komma här och säga annat. Tänkte bara att tjejerna nog inte gillar den attityden men kör hårt!
  • Tobythegunn
    Anonym (Reptilhjärnor) skrev 2017-07-12 21:14:21 följande:
    Du ska vara den du är. Rätt! Jag ska inte komma här och säga annat. Tänkte bara att tjejerna nog inte gillar den attityden men kör hårt!
    Eller hur! Jag varken kan eller vill ändra på mig bara för att vad? Få kvinnor? Erm nej.
  • Tobythegunn
    Anonym (just sayin') skrev 2017-07-12 19:53:08 följande:
    Haha, nejdå, sverige har generellt ett väldigt gott rykte utomlands, så du får hitta andra sätt att slicka dina sår och försöka lappa ihop din manliga stolthet på:)
    Sverige HADE ett gott rykte. Det håller på och ändras och det gör det väldigt fort. Väldigt sorgligt. Ni må tycka vad ni vill om saken, men minns att jag säger detta. om 10-20 år så ser Sverige VÄLDIGT annorlunda ut (mycket MYCKET sämre) om det fortsätter som det gör. Ni kan säga emot, det accepterar jag men kom bara ihåg vad som sades nu så ses vi om 10 år och ser vem som hade rätt? mmkay:)
  • Anonym (Muskler, tatueringar och attityd!)
    Pripps Vichy skrev 2017-07-12 20:11:53 följande:

Äh.. tatueringar är bara för folk med mindervärderskomplex som måste hävda sig till varje pris. Muskler kan jag väl hålla med om, men utgå inte från att alla tänder på tatoos. Jag vägrar tatuera mig då jag vill vara "naturell". Sen kostar det att ta bort dem med om man skulle ångra sig.

Amen hur mycket får du knulla utan tatoos å muskler?? e de vi tjejer vill ha i vår ålder!!

träffar jätte het kille nu med snabb bil också!! en riktig tuffing som suttit inne ett tag!!
  • Anonym (just sayin')
    Tobythegunn skrev 2017-07-13 19:42:29 följande:

Sverige HADE ett gott rykte. Det håller på och ändras och det gör det väldigt fort. Väldigt sorgligt. Ni må tycka vad ni vill om saken, men minns att jag säger detta. om 10-20 år så ser Sverige VÄLDIGT annorlunda ut (mycket MYCKET sämre) om det fortsätter som det gör. Ni kan säga emot, det accepterar jag men kom bara ihåg vad som sades nu så ses vi om 10 år och ser vem som hade rätt? mmkay:)

Det enda som svärtar ner vårt rykte är exempelvis där utländska debattprogram menar att invadring har förstört sverige.

Och du har ju själv sagt (här eller nån annan tråd) att DU är invandrare.

Så vad drar vi för slutsats av det?
Svar på tråden Killar, skaffa er muskler och tatueringar!