Killar, skaffa er muskler och tatueringar!
Snygg, snyggare, SAMIR!!!
Snygg, snyggare, SAMIR!!!
Skaffa lite muskler, tatueringar å attityd du med! Om du vil ha kontakt med snygga tjejer!!
Är blond, har fin gymrumpa och fasta å ganska stora bröst!! Ingen som klagat!!
Har såklart bara hår på huvudet!! Å några nice tattoos!!
Jag lever livet!! Men vill bli känd!!
Nä du jobbar väl på det viset som "no groupie" nämner nedan? Att bli känd...? :))
Välj standardversion. Välj mina favoriter. Kryssa i rutan före tråden. Tryck på knappen ta bort markerade trådar
Nja det går också över med åldern (för de flesta killarna). En ung kille har sex med en kvinnokropp, en äldre kille har sex med en kvinnohjärna. Kvantitet får ge plats åt kvalité.
En konsekvens av att dagens mogna kvinnor har sex med yngre killar och dumpar de äldre männen
Du får förklara närmare vad du menar?
Verkar vara en skillnad i praktiken dock, om man ska tro empirin.
Äldre män suktar efter yngre kvinnor, även om de skäms för det ibland, och tar gärna kontakt med dem på nätet eller i andra sammanhang.
Äldre kvinnor behöver inte ta kontakt med yngre män, utan där är det killarna som suktar efter äldre kvinnor, både på nätet och ute på krogen och andra ställen. Mogna kvinnor idag säger ofta att de jagas mer av yngre killar än jämnåriga män numera.
Detta är horseshit. Jag har en kropp som en grekisk gud (tränat i 8 år), tatueringar, är social, glad och öppen men har inte fått ligga på 2 år. Något har vänt. Jag tror dagens ungdom har mindre sex än tidigare generationer. Eller så är alla kvinnor i Sverige lesbiska feminist flator som hatar män. Jag förstår iallafall inte vad jag gör fel.
Tar inte bort ett skit. Jag är den jag är. Ful i mun och en ynka narcissistisk. Fuck PK Sverige!