• rosenssistablad

    En historia..

    Hej alla där ute.


    Jag har precis skapat en anonym blogg för att skriva av min resa jag fått gå igenom angående graviditet och abort. Som en bearbetning tillsammans med andra.
    Det hände för ett halvårsedan och har inte riktigt läkt efter vad jag fått gå igenom. Jag bär på en stor sorg och smärta. Därför väljer jag att börja skriva av mig. Kanske nå ut till fler som vart i samma situation som mig. Eftersom jag just nu känner mig så ensam. Ingen som riktigt förstår hur jag känner.

    Jag är ung, mellan 18-20 år. Varför jag är anonym är för att med respekt av andra i närheten inte ska veta allt. Inte många som vet om detta. Tids nog kanske jag någon dag kommer berätta vem jag är, men inte idag.


    Jag vet att många har starka åsikter om abort. Även jag med. Det var något jag verkligen inte ville. Men var tvungen.
    Jag valde inte abort för mig själv. Utan för den andres skull. Kulturkrock helt enkelt. Jag var alldeles för svag för att stå emot skit och våga gå min egna väg. Något jag får lida av resten av mitt liv.
    Eftersom detta är jobbigt så ber jag er visa respekt. Vill ni veta mer detaljerat angående kulturkrock osv, så finns mail: endastmail1@gmail.com


    Följ gärna min blogg, där även du som bär på något jobbigt, en historia får gärna dela med er av.
    För vi är ju aldrig ensamma.

    http://nouw.com/enhistoria

    Tack för du tog din tid, visar respekt och har en fortsatt bra dag.

Svar på tråden En historia..