• Anonym (Funde­rarn)
    Äldre 6 Jul 20:48
    2256 visningar
    5 svar
    -1
    5
    2256

    Någon mer?

    Godkväll!

    Jo, det är såhär, jag fick min mens i söndags, och då var den 5-6 dagar för senad. Några timmar innan min mens kom i söndags så fick jag rosa tjocka flytningar, dom kom ca 3 timmar innan min mens drog igång. När mensen kom så höll den i sig i tre dagar, och jag brukar ha mens i sex dagar, alltså tog den slut igår, idag har jag haft mensvärk/molvärk/stickningar men ingen mens, dock nu innan läggdags så kissade jag och när jag torkade mig var det pyttepytte ljusljuuuus rosa på pappret, andra gången jag torkade var det ingenting.

    Jag är också sjukt uppsvälld i magen, har halsbränna och är rätt så trött.

    Alltså:

    Mens försenad 5-6 dagar

    3 timmar innan mens kom fick jag rosa tjocka flytningar

    Mens höll i sig i bara tre dagar

    Har molvärk/mensvärk/stick i livmodern/äggstockarna

    Idag kom det jättelite ljusrosa på pappret vid toabesök

    Uppsvälld mage

    Halsbränna

    Ganska trött

    Jag veeeet jag veeeeet "TA ETT TEST" och det ska jag givetvis göra, men jag vill höra om någon annan haft såhär och sedan plussat! Jag undrar alltså av ren nyfikenhet, så ni som är bittra och kommer skriva något i stil med "hur ska vi kunna svara på om du är gravid eller inte? Ta ett test" - ni behöver inte kommentera, för jag undrar av nyfikenhet om någon haft såhär och jag ska göra ett test!

  • Svar på tråden Någon mer?
  • Anonym (Funde­rarn) Trådstartaren
    Äldre 7 Jul 04:13
    #1

    Ingen?

  • Anonym (;))
    Äldre 8 Jul 00:51
    #2

    Ta ett test så får du svar ;)

  • Anonym (Funde­rarn) Trådstartaren
    Äldre 8 Jul 09:06
    #3
    Anonym (;)) skrev 2017-07-08 00:51:53 följande:

    Ta ett test så får du svar ;)


    Haha jag ska!
  • Äldre 8 Jul 09:34
    #4
    Anonym (Funderarn) skrev 2017-07-06 20:48:10 följande:
    Godkväll!

    Jo, det är såhär, jag fick min mens i söndags, och då var den 5-6 dagar för senad. Några timmar innan min mens kom i söndags så fick jag rosa tjocka flytningar, dom kom ca 3 timmar innan min mens drog igång. När mensen kom så höll den i sig i tre dagar, och jag brukar ha mens i sex dagar, alltså tog den slut igår, idag har jag haft mensvärk/molvärk/stickningar men ingen mens, dock nu innan läggdags så kissade jag och när jag torkade mig var det pyttepytte ljusljuuuus rosa på pappret, andra gången jag torkade var det ingenting.

    Jag är också sjukt uppsvälld i magen, har halsbränna och är rätt så trött.

    Alltså:
    Mens försenad 5-6 dagar
    3 timmar innan mens kom fick jag rosa tjocka flytningar
    Mens höll i sig i bara tre dagar
    Har molvärk/mensvärk/stick i livmodern/äggstockarna
    Idag kom det jättelite ljusrosa på pappret vid toabesök
    Uppsvälld mage
    Halsbränna
    Ganska trött

    Jag veeeet jag veeeeet "TA ETT TEST" och det ska jag givetvis göra, men jag vill höra om någon annan haft såhär och sedan plussat! Jag undrar alltså av ren nyfikenhet, så ni som är bittra och kommer skriva något i stil med "hur ska vi kunna svara på om du är gravid eller inte? Ta ett test" - ni behöver inte kommentera, för jag undrar av nyfikenhet om någon haft såhär och jag ska göra ett test!
    Vi har ju ganska lika symptom. Får se om vi kan bena ut det.
    Mens försenad (eller tja vad ska man skriva som man?) 30-40 år
    Uppsvälld mage
    Halsbränna
    Ganska trött

    Tämligen lika alltså men jag är ganska säker på att jag inte är gravid.
  • Anonym (Me)
    Äldre 8 Jul 14:22
    #5

    Testa vet ja.

Svar på tråden Någon mer?