Inlägg från: Anonym (Finns det?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Finns det?)

Fel att dejta en fd elev?

Anonym (Läraren) skrev 2017-07-18 19:52:01 följande:

Hej!

Jag undrar vad ni anser om att dejta en fd elev. Hon slutade som min elev nu i juni och det har länge funnits en spänning mellan oss.. nu undrar jag om ni tycker att det är fritt fram för mig att träffa henne?

Jag undrar finns det kvinnliga lärare som blir attraherad av sina elever eller existerar sånt bara i sagovärlden?
  • Anonym (Finns det?)
    Anonym (vattenpipa) skrev 2017-07-21 14:50:48 följande:
    Världen är betydligt sjukare än vad du tror, det finns gott om såna äckel, både kvinnliga och manliga. Man hör bara inte om alla fall, det är inte ens alla ggr det kommer fram vad de pysslar med.
    Har du erfarenhet av det här? finns det någon på denna tråd som har varit med om detta?
  • Anonym (Finns det?)
    pyssel skrev 2017-07-21 14:57:28 följande:
    Svar ja. Jag har varit på skolor där elever rapporterat till rektor eller elevhälsa om obehagliga flörtiga lärare av båda könen.
    ok så killarna rapporterade detta hur unga var killarna 15-17?
    vad för kommentarer fick dom höra?
  • Anonym (Finns det?)
    pyssel skrev 2017-07-21 15:49:53 följande:
    Ja gymnasiet. Vad är det för detaljer du är ute efter? Märkligt. Annan personal sitter bara med vid samtal med rektor om eleven bett om det.
    Är det bara ord som sägs eller har en lärare tafsat? 
    Jag trodde aldrig att en kvinna kunde vara kapabel till att göra det här
  • Anonym (Finns det?)
    Anonym (vattenpipa) skrev 2017-07-21 16:11:52 följande:
    Min engelska lärare i gymnasiet (kvinna) fick sparken för att hon hade sex med en elev.
    Jaha flörtade hon med dig också? såg du att hon var på killen eller berättade han för dig?
  • Anonym (Finns det?)
    pyssel skrev 2017-07-21 16:21:59 följande:
    Det är klart att det finns kvinnor som groomar även fysiskt. (Och svar som är seriösa i trådar som hamnat i sandlådan). "Kladdiga" människor finns av båda könen i yrken där de kan utnyttja att andra är i beroendeställning eller "bara" har en lägre post.
    ok ja det här var nästan nya nyheter för mig har bara hört om det här i amerika trodde det inte hände på andra ställen
Svar på tråden Fel att dejta en fd elev?