• Anonym (.)
    Äldre 20 Jul 06:36
    1225 visningar
    7 svar
    7
    1225

    Hur skulle ni reagera?

    Min pojkvän riskerar att bli häktad och han sade till mig att han inte vill ha några besök av mig. Jag tycker att det är konstigt om man inte vill träffa den man älskar. Hur ser ni på detta,?

  • Svar på tråden Hur skulle ni reagera?
  • Äldre 20 Jul 06:42
    #1

    Vi är alla olika. Försök att inte utgå från dig självutan lyssna och försök förstå vad den andra tänker och känner.

    Kanske skulle han skämmas om du såg honom där? Kanske skulle han sakna dig för mycket? Kanske vill han inte bli påmind om vad han inte har? Kanske vill han inte att andra ska se dig? Kanske miljoner andra anledningar, han har säkert sina skäl.

  • Anonym (Kvinn­a)
    Äldre 20 Jul 06:53
    #2

    Jag skulle tänka att han vill att du ska gå vidare och glömma honom, vilket är ett klokt beslut!

    Det är dessutom inte vanligt med besök i häktet.

  • Anonym (mmm)
    Äldre 20 Jul 07:32
    #3

    han skäms antagligen, vill inte du ska se honom i den situationen

  • Anonym (Britt­aBerit­)
    Äldre 20 Jul 12:09
    #4

    Jag skulle vara lättad! Skulle inte vilja vara tillsammans med en kriminell person!

  • Anonym (Hm)
    Äldre 20 Jul 12:11
    #5

    Han skäms nog.

  • Äldre 20 Jul 12:38
    #6

    För min del hade det varit lugnt. Antingen är han skyldig och då gör jag ändå slut, eller så är han oskyldig (väldigt osannolikt dock) och då mår han dåligt och jag anser att han kan få som han vill då.
    Min man vill inte ha besök om han är inlagd på sjukan. Han vill ha lugn och ro.

  • Äldre 20 Jul 12:38
    #7
    Anonym (BrittaBerit) skrev 2017-07-20 12:09:08 följande:

    Jag skulle vara lättad! Skulle inte vilja vara tillsammans med en kriminell person!


Svar på tråden Hur skulle ni reagera?