Inlägg från: Anonym (Majsan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Majsan)

    HJÄLP!! Sexleksaken sögs upp i analen!!!

    Jag och min man skulle se om vi kunde hitta hans g punkt med hjälp av min dildo i hans anal.. men det hela slutade i att den lixom "sögs upp" i hans anal!!! ????

    Nu får vi inte ut den!! Snälla någon som varit med om något liknande och kan ge konkreta tipps på hur vi ska göra för att få ut den?

    Mannen är helt förkrossad.. ????

  • Svar på tråden HJÄLP!! Sexleksaken sögs upp i analen!!!
  • Anonym (Majsan)

    Han VÄGRAR akuten.. :'(

    Han har testat att sitta på huk och försöka "krysta" ut den men det går inte..

  • Anonym (Majsan)

    om han sätter sig på toaletten då? spola vatten samtidigt (hjälper för mig om jag är hård i magen i "vanliga fall")?

    Hur lång upp är den?

    Tack för konkret råd! Hur menar du med spola vatten?

    Vet inte hur långt upp den är:( men han upplever att den här "vibrerat sig uppåt" ... Vet inte om han bara inbillar sig för att han har panik:(

  • Anonym (Majsan)

    Sebbe420

    Ja akuten säger han NEJ till.. förstår honom:(

    Ja det verkade som han fick en form av orgasm, det var då den "sögs in" och jag tappade greppet med allt glidmedel!!:( :(

    Detta är INGEN trolltråd! Behöver verkligen konkreta råd hur vi ska få ut den.. någon som vet hur dem går tillväga ifall man skulle åkt in till akuten med detta?

    Hur långt upp i systemet kan den i värsta fall hamna?

  • Anonym (Majsan)

    Anonym (Omg)

    Den lixom "sögs upp" och jag var hal om händerna av glidmedlet och tappade greppet :(

    Han VÄGRAR akuten! Jag behöver råd hur vi själva får ut den!

  • Anonym (Majsan)

    Jag förstår att vi inte borde tveka utan åka in direkt till akuten! Men han dör hellre än åker in till akuten! Att visa honom risker med att åka in är nog inte läge och jag tror inte att vi kommer att ha detta problemet igen.. kommer med största sannolikhet inte nära hans anal med en dildo igen!

    Som sagt någon som möjligtvis vet hur dem skulle gått tillväga på akuten ifall man åkte in? Kanske kan man göra nått liknande hemma?

  • Anonym (Majsan)

    Anonym (Ssk)

    Hej tack för råd! Är du sjuksköterska? Vet du hur man går tillväga på akuten när sånt här hänt?

    Vi har microlax hemma (mot för stoppning) Det kanske kan funka? Man för ju upp en liten sak i analen och trycker in ett medel som lyckas sätta igång systemet vid förstoppning .. kanske kan det få dildon att komma ut också??

  • Anonym (Majsan)

    Anonym (sandr­a)

    TACK för konkreta råd!!

    Jag ska gå in till honom och säga att han måste sluta ha panik om vi ska lyckas lösa detta hemma! Och be honom testa att krysta i ställningarna du tipsade om samtidigt som jag försöker hjälpa till med handen och massa glidmedel..

    Funkar inte det så blir alternativ två microlax.. det är väll lugnt? Känns inte som situationen kan bli så mycket värre..

  • Anonym (Majsan)

    Läste om Cilaxoral.. lät jätte bra men det står att det ska tas på kvällen.. antar man då måste vänta över natten innan effekt ? Situationen är för akut för det..

    Vad tror ni om microlax Om det inte funkar när han slappnar av o krystar med hjälp av min hand ?

    Annars måste det vara något som finns att köpa i mataffären för apoteket är stängt!

    Riccinolja eller något likande har jag hört ska vara bra för håret men igentligen till för förstoppning? Hur funkar detta.. ?

    Kom gärna med tipps under tiden fast jag själv försvinner en stund nu för att testa detta med att slappna av och försöka få ut den med hjälp av krystningar i ställningarna någon tipsade om inklusive min hand insmord med glidmedel..

    Men som sagt måste ha back up planer!!

    Mannen är helt till sig av panik :( :(

    Fan också!! Så typiskt att det ska sluta såhär när vi ÄNTLIGEN har riktigt bra sex, för första gången sedan dottern föddes:(..

  • Anonym (Majsan)

    Anonym (Ssk)

    TACK!!! För snabba seriösa och kunniga svar!!

    Finns sån bedövningskräm på mataffären? Vet att dem har alvedon mm..

  • Anonym (Majsan)

    Jag håller på att bryta ihop totalt!!

    Jag kan INTE få mannen att slappna av alls!! :(

    När jag kom med glidmedel tuben och skulle testa köra upp handen så skriker han åt mig "SKA DU KÖRA UPP FLER DILDOSAR I RÖVEN PÅ MIG JÄVLA SLYNA???"

    :(

    Han skriker och gråter om vart annat och det känns som han har fått ett mentalt bryt!!:( förstår att detta måste vara fruktansvärt !! Men det var såklart aldrig min mening att dildon skulle glida ur min hand! Hade verkligen ingen aning alls om att detta kunde hända!! Jag känner nu att jag bryter också ihop!! Känner mig så MAKTLÖS och SKYLDIG!! Känner att jag kan INTE hantera situationen!! Jag håller på att få PANIK!!

    HJÄLP!! :( Tanken dyker upp nu "tänk om jag i smyg ringde 112......"

    Jag VET det är så elakt!! Men jag börjar få PANIK! Och jag känner verkligen att situationen eskalerat och jag kommer inte kunna lösa den själv! Han gråter, jag gråter, han får spel om jag ens nämner akuten..

    HJÄLP! Kan jag ringa 112 "i smyg"?

    VAD SÄGER JAG ISÅFALL TILL DEM?? :(:(

  • Anonym (Majsan)

    Jag håller på att bryta ihop totalt!!

    Jag kan INTE få mannen att slappna av alls!! :(

    När jag kom med glidmedel tuben och skulle testa köra upp handen så skriker han åt mig "SKA DU KÖRA UPP FLER DILDOSAR I RÖVEN PÅ MIG JÄVLA SLYNA???"

    :(

    Han skriker och gråter om vart annat och det känns som han har fått ett mentalt bryt!!:( förstår att detta måste vara fruktansvärt !! Men det var såklart aldrig min mening att dildon skulle glida ur min hand! Hade verkligen ingen aning alls om att detta kunde hända!! Jag känner nu att jag bryter också ihop!! Känner mig så MAKTLÖS och SKYLDIG!! Känner att jag kan INTE hantera situationen!! Jag håller på att få PANIK!!

    HJÄLP!! :( Tanken dyker upp nu "tänk om jag i smyg ringde 112......"

    Jag VET det är så elakt!! Men jag börjar få PANIK! Och jag känner verkligen att situationen eskalerat och jag kommer inte kunna lösa den själv! Han gråter, jag gråter, han får spel om jag ens nämner akuten..

    HJÄLP! Kan jag ringa 112 "i smyg"?

    VAD SÄGER JAG ISÅFALL TILL DEM?? :(:(

  • Anonym (Majsan)

    Snälla hjälp mig känner mig så ensam :( Kan inte ringa till någon och få hjälp:( han VÄGRAR akuten och blir JÄTTE arg när ja nämner det fast ja sagt att dem är ju vana vid sånt här och här tystnadsplikt:(

    Han beter sig samtidigt panikartat, det gör ont och han upplever att "Den är snart i magen" (han upplever det väll bara så i paniken?) Men när ja läste det med stomin även om det är ovanligt så får jag PANIK också !! Han verkar inte ens vilja ha min hjälp just nu!! Snälla HJÄLP MIG vad ska jag göra:(:( Går det ringa 112 i smyg eftersom han vägrar akuten?? Situationen har spårat ur känner Jag!! !:(

  • Anonym (Majsan)

    Nu har båda barnen vaknat!!! Äldsta undrar vad det är med pappa.. :(:(

    Har fått säga att pappa har jätte ont i magen men det är inte farligt :(

    JAG FÖRSTÅR ATT MAN BARA RINGER 112 NÄR DET ÄR AKUT:( MEN JAG KÄNNER ATT DETTA ÄR AKUT.. STÄNGT IN MIG I SONENS RUM MED HONOM OCH PAPPA ÄR PANIKSLAGEN PÅ TOAN!! JAG KAN INTE LÖSA SITUATIONEN SPECIELLT INTE MED BARNEN HEMMA SOM VAKNAR.. DET STÅR MELLAN DET ALTENATIV RINGA EN VÄNINNA SOM BOR I NÄRHETEN MEN DÅ BLIR HAN BARA ÄN MER FÖRÖDMJUKAD OCH VAD KAN HON HJÄLPA TILL MED? + PINSAMT FÖR OSS BÅDA..

  • Anonym (Majsan)

    Tack så mycket för alla svar och goda råd!

    Det slutade med att jag ringde 112 då både jag och mannen hade panik, barnen vaknade och blev oroliga.. Kände att jag inte kunde lösa detta själv!

    Dem hörde kaoset och skickade direkt en ambulans.

    Var en UNDERBAR kvinna med i ambulansen som verkligen lyckades lugna ner både mig och min man och också på något vis "avdramatisera" hela situationen otroligt proffsigt!

    Hon sa som många skrivit i tråden här att det är inget ovanligt utan sånt här händer titt som tätt tydligen!

    Mannen har precis åkt med in till sjukhuset och jag ska säga till honom sen att vi låtsas att det var tarm vred o bär med oss vår hemlighet till graven:)

    TACK igen för alla goda tips och råd!

Svar på tråden HJÄLP!! Sexleksaken sögs upp i analen!!!