• Anonym (Hjälp)

    Ingen analsex pga falafelrulle??

    Vi vill eventuellt testa analsex. Ingen av oss har haft det innan.

    Läst mycket, kanske för mycket?

    En sak som väckte ett stort frågetecken hos mannen var kosten. Vi har läst att man ska undvika kolhydrater innan analsex?

    Nu har han typ hängt upp sig på att jag åt chips igår och käkade närmare en halv falafelrulle idag vid 16. "Det är ju hur mycket kolhydrater som helst i det" sa han.

    Vart på toa två ggr idag och tänkt fixa rent ett tag innan försöket.

    Borde han vara rädd för extra stor risk med bajs på snoppen på grund av min falafelrulle??

  • Svar på tråden Ingen analsex pga falafelrulle??
  • Anonym (Hjälp)

    Nån som har någon erfarenhet alls ?

  • limoncellos

    När jag och min snubbe har analsex så blir det spontant. Vi planerar inte direkt vad vi ska äta osv innan.

    Kör på bara. Kommer det bajs på snoppen så gör det. Världen går inte under för det! :)

  • Anonym (Hjälp)
    limoncellos skrev 2017-07-22 20:18:03 följande:

    När jag och min snubbe har analsex så blir det spontant. Vi planerar inte direkt vad vi ska äta osv innan.

    Kör på bara. Kommer det bajs på snoppen så gör det. Världen går inte under för det! :)


    Min klöks ju av bebisens bajs. Nä jag tycker inte heller det är hela världen fast går det att undvika är det ju bäst. Händer det så händer det oavsett kebabrulle känner jag...
  • Anonym (Hjälp)

    Vad tror ni om ett sista toabesök med hjälp av microlax o sen sådandär analdouche o så vänta typ nån timme innan försöket?

    Då borde det la vara tomt...

  • Anonym (lycka till)

    Om karln är så rädd för lite bajs på snoppen får han väl låta bli att doppa i analen.

  • nevermind
    Anonym (lycka till) skrev 2017-07-22 21:53:25 följande:

    Om karln är så rädd för lite bajs på snoppen får han väl låta bli att doppa i analen.


    Precis.

    Kondom är ju att rekommendera annars.
  • Anonym (ACE)
    Anonym (lycka till) skrev 2017-07-22 21:53:25 följande:

    Om karln är så rädd för lite bajs på snoppen får han väl låta bli att doppa i analen.


    Helt rätt!
  • 100kgpappa
    Anonym (lycka till) skrev 2017-07-22 21:53:25 följande:

    Om karln är så rädd för lite bajs på snoppen får han väl låta bli att doppa i analen.


    Håller med, att hålla att ha synpunkter på vad du äter för att han är rädd för lite ev. rester på kuken, då kan han hoppa över analsexet tycker jag.
  • Anonym (Hjälp)

    Det blev lite test:) o det var skööönt:):):) han fick inge bajs på fingrarna o har slappnat av lite kring det där. Lär bli en del roligt framöver:):):)

Svar på tråden Ingen analsex pga falafelrulle??