• Anonym (Ajaj)
    Äldre 24 Jul 17:48
    1969 visningar
    3 svar
    3
    1969

    Pms-besvär långt innan mens

    Jag har haft riktiga pms-besvär dom senaste dagarna. Jag ska knte ha mens förns om 2 veckor!? Brukar alltid få ont i brösten några dagar innan beräknad mens, humöret brukar dock inte ändras, men nu har jag haft väldigt lätt till gråt och varit lättirriterad. Känner knte igen mig själv, men jag vet att kroppen gillar att spela en ett spratt, haha.

    2 veckor känns så tidigt!! Är det någon som fått det så och varit gravid? Har inte tillgång till gravtest på ca en vecka och vill veta nu!!!

  • Svar på tråden Pms-besvär långt innan mens
  • Anonym (Äl?)
    Äldre 24 Jul 17:55
    #1

    2 veckor före mens är ju precis vid äl så det borde väl i så fall vara det du känner av. Annars blev du gravid förra cykeln och har haft en blödning vid mensdags trots att du var gravid. Men köp ett test du om du vill. Glad 

  • Anonym (TantV­it)
    Äldre 24 Jul 17:59
    #2

    Håller med föregående. Testa om du är gravid. Men ÄL kan göra kvinnor, inklusive undertecknad, rätt arga. Vet inte hur Moder Natur tänkte där: naturligt preventivmedel...? :)

  • Anonym (Ajaj) Trådstartaren
    Äldre 24 Jul 23:50
    #3

    Ja det stämmer, hade ÄL 20-22 nångång. Tusan!! Hoppas på något roligare, ha ha! Vi vill så mycket! Hoppades på att massor skulle svara att det var exakt så dom kände innan dom visste.

    Menmen, det kan ta tid, det vet vi ju alla...

Svar på tråden Pms-besvär långt innan mens