• Äldre 28 Aug 10:31
    8439 visningar
    14 svar
    14
    8439

    Ni som är 30+ och planerat ha barn

    Får man vara med fast det inte är första barnet? Jag blev 2015 gravid på första försöket och har en 1,5-åring nu. Då var jag 33 vid tillverkningen och 34 när hen föddes. Nu är jag snart 36 och vi försöker få ett syskon. Eller ja så hårt försöker vi kanske inte, att hitta både tid och ork samtidigt går sådär. :D

    Vi fick i alla fall tid det kring ÄL så går och hoppas att jag fortfarande har lika lätt för att bli gravid men oroar mig för att åldern börjat ställa till det. 

  • Äldre 21 Oct 19:38
    #9
    Deviant skrev 2017-08-28 10:31:18 följande:

    Får man vara med fast det inte är första barnet? Jag blev 2015 gravid på första försöket och har en 1,5-åring nu. Då var jag 33 vid tillverkningen och 34 när hen föddes. Nu är jag snart 36 och vi försöker få ett syskon. Eller ja så hårt försöker vi kanske inte, att hitta både tid och ork samtidigt går sådär. :D

    Vi fick i alla fall tid det kring ÄL så går och hoppas att jag fortfarande har lika lätt för att bli gravid men oroar mig för att åldern börjat ställa till det. 


    Jag blev gravid på vår oneshot, vecka 12 nu! 

    Nyss fyllda 36 vill jag därmed förkunna att det inte nödvändigtvis försvårar att vara 30+! :D
  • Äldre 21 Oct 19:39
    #10

    Jag ber om ursäkt, läste inte de inlägg som tillkommit innan jag postade utan skrev liksom till TS. Det är givetvis inte meningen att strö salt i några sår.. Skäms

Svar på tråden Ni som är 30+ och planerat ha barn