Inlägg från: Anonym (Sammahär) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Sammahär)

Hemsk biomamamma

Har inget direkt svar eller råd men tänkte bara berätta att det är samma här, att jag vet hur det kan vara. Under ett par år fick inte min man ha sin dotter en endaste natt. Hon bara sa nej hela tiden och socialen lyssnade på mamman endast mamman..sjukt. Han fick träffa sin dotter enligt vad mamman tyckte och hon lät dem ses någon timme här och där. Hon var också en sådan som höll på och ringa polisen och sånt, suck. Inget som polisen lyssnade på dock, hehe. De förstod ju bättre... Undrar om hennes beteende kunde vara något sorts straff för att hon ville ha honom eller liknande? Hon var dessutom trevligare mot min man då hennes nya sambo inte var närvarande, hmm, konstigt. Tillslut fick dom genomgå rättshjälp med advokater hit och möten dit. Nu har han fått varannan helg boende till pappers. Bryter hon avtal blir hon skyldig stora bötrar.

• Anonym (Sammahär)
    Anonym (Så less) skrev 2017-08-02 14:30:54 följande:

Låter ju precis som för oss! Usch :(

Jag tror det handlar mycket om att straffa exet för att han inte längre ville ha henne, tyvärr går det ut över barnet, vilket är fruktansvärt! Mamman i vårt fall blev mycket bättre så fort hon träffade en ny kille, men så fort han gjorde slut med henne så blev hon precis som förr, om inte värre :/

Vi ska också försöka ordna något form av avtal!

Jaa. Tyvärr verkar det som att sånahära mammor inte går att få bukt på på egenhand. Jag tycker också att ni ska försöka ni också att skaffa ett avtal!
Svar på tråden Hemsk biomamamma