• Nirak191918

    Gillar killar tjejer som tar för sig i sängen?

    Har alltid undrat om killar gillar tjejer som tar för sig i sängen som dom själva ofta påstår.

    Jag är själv väldigt dålig i sängen då. Tar inte för mig speciellt mycket utan är mer för vaniljsex. Tycker man läser här och där och hör killar säga deras dröm är en dominant sexpartner.

    Har haft endel sexpartners och jag är mer för romantiskt sex har jag kommit fram till. I stort sett alla killar har velat ses igen och såklart ha sex men ofta inleda en relation då, vilket jag inte varit så intresserad av varje gång då det kanske handlat om ett one night stand efter krogen. Nu har jag pojkvän och vi har ett bra sexliv med mycket sex men jag kan inte låta bli att undra ändå, jag tycker mer om närheten och känslor än att prova olika sexställningar.

    Så jag undrar om jag verkligen kan vara så värdelös i sängen som mina väninnor påstår? Senast idag på lunchen var en väninna tvungen att påtala hur tråkigt det måste vara för min pojkvän att ligga med mig eftersom jag inte är intresserad utav att utforska sex mer för jag är nöjd med att man bara håller om varandra. Såklart är det individuellt vad man gillar men jag tycker det känns som de flesta killar inte bryr sig så mycket utan mest tjejer i hur man ska och inte ska ha sex.

    Hur har ni andra tjejer sex? Bör jag oroa mig för att min pojkvän börjar vara otrogen?

  • Svar på tråden Gillar killar tjejer som tar för sig i sängen?
  • LillaTjockaBertil

    Vi är alla olika en del gillar tjejer som är dominanta och en del gillar tjejer som är undergivna medan jag tror de allra flesta av oss gillar tjejer som både kan styra och låta sig styras under sex. Eftersom du skriver att du befinner dig i ett förhållande spelar det absolut ingen roll vad den stora massan gillar och inte gillar utan det enda som spelar roll då är hur det fungerar mellan dig och din partner.

  • Anonym (S)

    Alltså, för mig personligen så är inte en tjej "som tar för sig" samma sak som att hon är dominant eller måste bestämma. För mig är en tjej som tar för sig en person som vet vad hon gillar och engagerar sig i sexet, oavsett om hon är dominant, undergiven eller mitt i mellan. Man kan gilla närhet och känslor även om man tar för sig.

  • ManiLund

    Din väninna låter allvarligt talat lite puckad.

    Hon kanske inte hade gillat att vara din pojkvän, men kanske din pojkvän har samma sexuella preferenser som dig?

    Din puckade väninna verkar utgå från att alla gillar lika. Det är inte politiskt korrekt. Alla gillar ju olika nu för tiden.

    Jag är övertygad om att det finns en hel del människor med sexuella beteenden och böjelser som din väninna hade haft svårt att acceptera, och som hade kunnat döma ut väninnan som "träkig".

    Each to his own.

  • Anders 386

    TS ger intryck av att vilja ha sex på samma sätt som min fru. 
    Jag har ärligt talat ibland önskat att hon var mera porrig och mer aktiv, men i vilket fall som helst har vi varit tillsammans i över 40 år och jag upplever att vi båda är ganska nöjda med sexet..

    Det viktiga tror jag är att du på något sätt visar honom att du tycker om sexet så att han inte tror att du är "passiv" av ointresse. Jag feltolkade nog min fru i många år och trodde inte att hon var speciellt intresserad, men nu har jag förstått att hon har har det sex hon önskar sig.
    Vi är nog allmänt lite porrskadade i dagens samhälle...

  • Aikido

    Tar hon mitt täcke åker hon ner på golvet direkt.

    Din väninna förtjänar ett slag över ansiktet med en död fisk. Detta ska inte tolkas som en uppmaning till våldshandlingar för då blir jag säkert avstängd. Igen. Se det mer som en slags metafor (våldsbejakande sådan).

  • 100kgpappa

    Jag föredrar helt klar kvinnor som är aktiva och tar för sig, och är tydliga med vad dom vill. En helt passiv kvinna är lite tråkig, och gör dessutom att man inte riktigt vet hur man ska tillfredsställa henne bäst.

    Kvinnor är ju Väkdigt olika med vad de gillar och hur de vill ha det, så lite tydlighet är att föredra.

    Min fru känner jag ju utan och innan, och vet hur hon vill ha det för att bli riktigt kåt, så då funkar det att hon är passiv och undergiven.

    Men jag vill ändån ibland att hon är den som styr upp sexet och är den aktivister. Omväxling förnöjer!

  • Anonym (Fritiof)
    Nirak191918 skrev 2017-08-10 13:53:13 följande:

    Har alltid undrat om killar gillar tjejer som tar för sig i sängen som dom själva ofta påstår.

    Jag är själv väldigt dålig i sängen då. Tar inte för mig speciellt mycket utan är mer för vaniljsex. Tycker man läser här och där och hör killar säga deras dröm är en dominant sexpartner.

    Har haft endel sexpartners och jag är mer för romantiskt sex har jag kommit fram till. I stort sett alla killar har velat ses igen och såklart ha sex men ofta inleda en relation då, vilket jag inte varit så intresserad av varje gång då det kanske handlat om ett one night stand efter krogen. Nu har jag pojkvän och vi har ett bra sexliv med mycket sex men jag kan inte låta bli att undra ändå, jag tycker mer om närheten och känslor än att prova olika sexställningar.

    Så jag undrar om jag verkligen kan vara så värdelös i sängen som mina väninnor påstår? Senast idag på lunchen var en väninna tvungen att påtala hur tråkigt det måste vara för min pojkvän att ligga med mig eftersom jag inte är intresserad utav att utforska sex mer för jag är nöjd med att man bara håller om varandra. Såklart är det individuellt vad man gillar men jag tycker det känns som de flesta killar inte bryr sig så mycket utan mest tjejer i hur man ska och inte ska ha sex.

    Hur har ni andra tjejer sex? Bör jag oroa mig för att min pojkvän börjar vara otrogen?


    Din väninna borde piskas upp eller skicka upp henne till Kopparberg så tar den skäggige gubben hand om henne. Han är expert på kvinnor.
  • Sthlm72

    Jag förstår inte din väninna...

    Du vill ha den romantiska känslan när man utforskar sig fram varsamt. Det om något är väl att våga?

    Det är lättare att dölja sig bakom en mask där man ska vara som 'tjejerna på film'. ????

    Du har verkligen förstått vad sex faktiskt är. ????????

  • Anonym (LemonGirl)

    Jag tar för mig i sängen. I alla tänkbara avseenden.

    Det är inte alla män som uppskattar det, kan jag avslöja.

    Så se det inte som något problem att du inte experimenterar mer. Så länge som du och din partner är nöjda, så skit i vad andra säger. Folk säger så mycket dumt. Ibland bara för att de inte har något bättre att säga, andra gånger för att de är avundsjuka...

  • Anonym (dream on)

    Prata med din kille om det? Måste väl ändå vara han som har en för dig, just nu, relevant åsikt om det här? Alla är vi olika.

    Din väninna låter lite som en av mina kompisar. Jag brukar ha överseende med henne för att hon är missunsam singel, har väldigt låg självkänsla och alltid jämför sig hit och dit med andra (som hon också rackar ned på ) men det är tröttsamt. Det är ett typiskt energitjuvsbeteende och en klassiker att trycka till någon annan så att den egna låga självkänslan får en tillfällig lindring antar jag. Har märkt att dumma följdfrågor av typen "hur menar du då, jag förstår inte riktigt hur du tänker nu?" är väldigt effektivt på såna personer. De brukar inte gilla att förklara sig...

Svar på tråden Gillar killar tjejer som tar för sig i sängen?