• Svar på tråden 4 barn under 3 år.
  • Krusbärskompott

    Oj! Tufft läge!

    Jag tänker att det egentligen inte spelar någon roll om någon annan klarar det, det som spelar roll är om du och din familj känner att ni klarar det.

    Alla har ju olika förutsättningar liksom? Känns det för svårt så avbryt graviditeten.

    Stor kram till dig och ditt tuffa beslut - vad det än blir.

  • viseversa

    Är det du som väntade tvillingar som skrev en tråd för någon vecka sen? Vilken vecka är du i nu? Och ja man klarar det. Men ja det är tufft men det lugnar sig efter något år.

  • Isola747

    Skulle aldrig orka det. Vill kunna lägga tid och fokus på mina barn och det hade inte gått med så många, speciellt med så tätt mellan. Men det är jag. Finns ju många andra som klarar det galant. Bara du kan bestämma om det skulle funka för dig. Jag brukar tänka att om man inte klarar barnen ensam så har man för många, tycker det är en rätt bra grej att utgå ifrån då man aldrig kan veta till 100 om man kommer vara två föräldrar eller om anhöriga kommer kunna hjälpa till. Saker och ting man inte räknat med händer ju liksom. Vad är det som gör att du tycker det känns tungt? Kan du göra något för att det ska kännas lättare? Och framför allt VILL du ha fyra små och få det att funka?

Svar på tråden 4 barn under 3 år.