• Anonym (samtidskulturen)

    Dejta någon från andra kulturer?

    Kan ni tänka er dejta personer från andra kulturer? Om inte, varför?

  • Svar på tråden Dejta någon från andra kulturer?
  • Anonym (Njet)

    Nej. Tänder helt enkelt inte på mörka från andra kulturer.

  • Anonym (Tjejkompisen)

    Om det var en intressant kultur och man ändå hade så pass mycket gemensamt att jag kunde bli kär.

  • Anonym (Häpp)

    Har inga problem med andra kulturer, har dejtat tjejer från Finland, Ungern, Norge, Indonesien och massa andra kulturer. Det enda problemet är att i vissa kulturer kör de helrakat vilket jag inte gillar

  • Anonym (Sara)

    Absolut, tycker killar fr mellanöstern/nordafrika är sjukt heta. Skulle däremot aldrig dejta en svennebanan eller annan skandinavisk fjant , för feminina och osäkra, gillar heller inte att dom ser alla ut som pubertala småkillar i kroppen och ansiktet, sjukt avtändande.

  • Dr Nail
    Anonym (Sara) skrev 2017-08-14 10:29:03 följande:

    Absolut, tycker killar fr mellanöstern/nordafrika är sjukt heta. Skulle däremot aldrig dejta en svennebanan eller annan skandinavisk fjant , för feminina och osäkra, gillar heller inte att dom ser alla ut som pubertala småkillar i kroppen och ansiktet, sjukt avtändande.


    b8
  • Anonym (Sara)
    Dr Nail skrev 2017-08-14 10:44:15 följande:

    b8


    Känner du dig träffad?
  • hurtänktedunu

    Japp. Är gift med en iranier så absolut. Har träffat många svenska killar men dom är oftast inte vettiga alls. Iranier vet hur man beter sig ;)

  • Carlii

    Är sedan ett år tillbaka tillsammans men kille från Brasilien. Bodde i Brasilien i ett par månader, så har rätt bra koll på kulturen och tycker att det är kul med de kulturella skillnaderna och att han inte alltid tycker och tänker som mig, det gör att livet inte fortsätter som vanligt utan att något nytt händer, superroligt

Svar på tråden Dejta någon från andra kulturer?