• Äldre 15 Aug 10:06
    7412 visningar
    14 svar
    14
    7412

    Utnyttjad för sex

    Jag var en 21 årig oskuld tills igår. Jag träffa en kille på tinder och jag var super attraherad av honom, jag tänkte inte göra så mycket åt det eftersom jag inte vill förlora oskulden till någon jag inte kände särskilt bra. Han ville dock fortsätta träffas och framstod som en bra, snäll och respektfull kille så på den fjärde dejten låg vi.
    Han visste inte att jag var oskuld utan han trodde bara att det var ett väldigt långt tag sen jag gjorde det. Det som stör mig är att när han var klar blev han en helt annan person, han gick omkring i sin lägenhet och pratade inte med mig så jag bestämde mig för att dra tidigare.

    Innan jag drog så frågade jag (för att lugna  ner min hjärna) Vad han ville göra härnäst och om han var färdig med mig. Han sa att det inte kommer bli något seriöst (vilket jag förväntade mig). När jag skulle gå ställde han sig inte ens upp, han satt bara kvar vid sitt bord och åt sin kvarg, medans han såg mig gå ut genom dörren. 

    Jag mår så jävla dåligt över hur han betedde sig efterråt. Det minsta han kunde sagt var "tack för du kom" (vilket jag btw inte gjorde under samlaget) 

    Är alla killar såhär respektlösa efter sex?

  • Svar på tråden Utnyttjad för sex
  • Anonym (bad guys)
    Äldre 15 Aug 10:20
    #1

    Ja en hel del av dem , speciellt yngre killar. Så fort de fått vad de vill så är det över för dem. Jag blir alltid lika förvånad hur mycket energi de kan lägga innan i uppvaktningen. Som 4 dejter liksom för att få komma i en tjej som man sen bara föraktar och dumpar....de är som djur:(

    Min erfarenhet är att killar alltid blir iskalla efter de kommit varför jag personligen inte tillåter att de kommer förrän efter många timmar då jag har fått mitt.
    Sen har jag lärt mig att vara lika kall själv och inte tillåta att de sover över förrän en djupare relation har skapts.

    Det gör mig ont att du träffade ett sånt här "standardrötägg" så tidigt i din sexuella karriär- Förhoppningsvis träffar du någon bättre nästa gång.Men utgå alltid ifrån att killar vill ha just "bara sex2 så blir du inte besviken. Ditt val är om du vill gå med på det? Och skydda dig alltid och kräv at de ägnar dig lika mycket njutning som du ger dem:P Ett annat tips. HÖR ALDRIG AV DIG FÖRST EFTER SEXET!! Vänta ut killen eller lägg ner!

  • Anonym (Kalle­)
    Äldre 15 Aug 10:30
    #2

    Vilken satans jävla idiot han är. Hatar sådana killar. Fyfan vilken dålig stil!

    Skittrist verkligen att han lurade dig på det här sättet speciellt när du började tycka om honom.

    Strunta i honom och gå bara vidare. Han förtjänar inte en sån bra tjej som dig. Det finns så mycket bättre killar därute, jag lovar att du kmr hitta en förr eller senare!

  • Anonym (.)
    Äldre 15 Aug 10:38
    #3
    +1

    Nej alla killar är verkligen inte så där. Han verkar vara en idiot. Jag blir väldigt gosig och kelig efteråt, men är i vissa fall genomsvettig då (så kanske inte alltid läge att vara supergosig då).

    Men jag har aldrig ons, sex är för mig rätt intimt och inget man bara gör med vemsomhelst.

    Efter sex brukar vi ofta prata lite grann, om det var något som var extra bra / mindre bra. Lite feedback läge helt enkelt, så man kan bli bättre till nästa gång...

  • Filuri­ngen
    Äldre 23 Aug 00:31
    #4

    Trist jävel...

  • Äldre 23 Aug 00:34
    #5

    Tråkigt sätt att förlora oskulden på. Speciellt eftersom du ändå hållit på dig tills 21.

    Det kan rimligen bara bli bättre. <3

  • Anonym (Tyvär­r)
    Äldre 23 Aug 11:53
    #6

    Detta är nog inte så ovanligt tyvärr. Min fru väntade med sex av religiösa orsaker, men när hon var 25 tappade hon kontrollen och blev förförd av en yngre kille. För henne var det en jättestor och omvälvande händelse med stark lust och starka känslor, men för honom var det tydligen bara en erövring i mängden. När han var klar steg han bara upp och lämnade henne ensam med alla motstridiga känslor.

    Det tog länge för henne att komma över det, men nu har hon försonats med det och har inga bittra känslor.

  • Äldre 23 Aug 13:34
    #8
    allaärinteså skrev 2017-08-23 12:11:40 följande:

    Nej alla män är inte så ,men när man låter sitt könsorgan styra ens liv och springer efter badboys med massor med muskler och tatueringar är alla sånna män så. testa att gåp efter nåt annat än utseendet 


    Vlken idiotisk, imbecill och bitter kommentar.

    Om man väntar i 21 år med att ha sex är den här typen av lågbegåvad kommentar så usel att avsändaren förtjänar en omgång örfilar.

    Riktigt kasst.
  • Äldre 23 Aug 13:48
    #10
    allaärinteså skrev 2017-08-23 12:11:40 följande:

    Nej alla män är inte så ,men när man låter sitt könsorgan styra ens liv och springer efter badboys med massor med muskler och tatueringar är alla sånna män så. testa att gåp efter nåt annat än utseendet 


    Å fan. Jag har ju "massor med muskler och tatueringar". Shit... Vet inte om jag är en Badboy men det finns säkert de som uppfattar mig så, särskilt om jag kommer åkandes på min HD. 

    Jag skulle ALDRIG behandla en tjej som TS dejt gjorde. Spelar liksom ingen roll om det är ett ONS (vilket jag aldrig haft).

    TS - Tyvärr så tror jag att Tinder är något av en liggapp. Om det är så att appen mest går ut på att folk ska hitta ligg så är det kanske inte så konstigt om användarna av appen ser sin dejt som just så, dvs ett ligg.

    Nu tycker jag att din dejt var ett riktigt svin i alla fall och borde ha uppfört sig helt annorlunda men kanske är den appen ett mindre bra alternativ för dig?
  • Äldre 23 Aug 13:57
    #11

    Riktigt vidrig stil, men det är långt från alla killar som beter sig så. På Tinder och dylika tjänster lär man dock inte stöta på det bästa mänskligheten har att erbjuda.

  • Äldre 23 Aug 16:32
    #12

    Man kan nog utgå ifrån att en del av de där "framgångsrika" killarna inte bara är snygga och sociala utan också rejält manipulativa. De vet av erfarenhet hur de ska göra för att snacka brallorna av osäkra tjejer och tvekar inte en sekund. Det är som att bli överkörd av ett godståg. Klar psykopatvarning på dem.


    I wish you blue birds in the spring, to give your heart a song to sing
  • Anonym (Tinde­r)
    Äldre 23 Aug 16:40
    #13

    Jag har alltid trott att Tinder var en app för sådana som ville träffas för sex, så på sätt och vis tycker jag inte att hans beteende var så konstigt. Det hade varit en annan sak om ni hade träffats på jobbet eller genom vänner, och inte just Tinder.

  • Anonym (H)
    Äldre 23 Aug 16:42
    #14
    Anonym (.) skrev 2017-08-15 10:38:40 följande:
    Nej alla killar är verkligen inte så där. Han verkar vara en idiot. Jag blir väldigt gosig och kelig efteråt, men är i vissa fall genomsvettig då (så kanske inte alltid läge att vara supergosig då).

    Men jag har aldrig ons, sex är för mig rätt intimt och inget man bara gör med vemsomhelst.

    Efter sex brukar vi ofta prata lite grann, om det var något som var extra bra / mindre bra. Lite feedback läge helt enkelt, så man kan bli bättre till nästa gång...
    Håller med
Svar på tråden Utnyttjad för sex