Psykisk ohälsa pga kuken
Anonym (E) skrev 2017-08-16 09:29:55 följande:
Sen kom vi in på om jag kände någon från samma stad som henne, visade sig att jag hade haft sex med hennes kompis, nu har tjejen slutat svara och brutit all kontakt med mig, undrar varför?Ville bara kommentera detta lite snabbt. Jag hade inte heller velat ha sex med någon som min kompis haft sex med. Även om det bara handlar om ett ons eller så, hade känts osmakligt och konstigt och som att tränga mig på kompisens intima. Så just denna del kan du ju stryka från listan, den handlar troligtvis inte om ditt könsorgan.
Som en sedelärande historia ;) kan jag berätta om en kille som min kompis dejtade. Detta var för ungefär 15 år sedan, och min kompis var en tjej som ansågs vara otroligt attraktiv i många mäns ögon. (Även i mina, trots att jag är en heterosexuell kvinna.)
I vilket fall så började hon dejta en väldigt snygg man. Som hade väldigt liten penis. Ja, hon berättade det för mig, men hon berättade också hur cool han var med det. Att han själv hade skämtat om det, och att han varit otroligt bra med fingrar, osv. De träffades flera gånger, men till slut var det han som inte hade de rätta känslorna. Det var alltså HAN som bröt. Med min skitsnygga kompis. Som lätt kunnat tänka sig att leva med honom och hans lilla penis...
Ja, jag tänkte bara ge dig lite perspektiv. Det är visserligen sant att hon berättade för mig att han hade liten penis. Men det var inte på något elakt sätt, utan vi var bara relativt öppna om sådant.
När man har komplex för något (jag vet hur det känns) så är det så lätt att tro att allt negativt som händer, beror på just den kroppsdel man har komplex för. Särskilt om man råkat ut för några personer som varit elaka. Tyvärr finns det sådana också. Men jag hoppas att du orkar gå vidare och söka kärleken trots allt.