• Elinas98

    Vilken vagn är bäst

    Jag och min sambo är oense om vagn, vilken tycker ni är bäst och även om vi ska ha tvilling vagn vad skulle ni säga vilket märke skulle ni rekomendera  och vad tycker ni om vagnarna 

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken vagn är bäst
  • LFF

    Vi har i sommar sålt vår Donkey som vi köpte inför tvillingarnas födelse och jag har aldrig ångrat en endaste sekund att vi valde en Donkey. Den har varit helt ljuvlig att köra. Vi har inte heller haft några problem med vagnen. Den enda reklamation vi behövt göra var på en solsufflett och det gick utan några som helst problem. Killarna använde den i 3 år.

  • Elinas98
    LFF skrev 2017-08-17 11:24:35 följande:

    Vi har i sommar sålt vår Donkey som vi köpte inför tvillingarnas födelse och jag har aldrig ångrat en endaste sekund att vi valde en Donkey. Den har varit helt ljuvlig att köra. Vi har inte heller haft några problem med vagnen. Den enda reklamation vi behövt göra var på en solsufflett och det gick utan några som helst problem. Killarna använde den i 3 år.


    Skulle den funka bra som en bra vagn utan på landet?
  • LFF
    Elinas98 skrev 2017-08-17 14:50:12 följande:
    Skulle den funka bra som en bra vagn utan på landet?
    Vi har gått på större skogsstigar med den, liksom grusvägar och kullerstenar..
  • Elinas98
    LFF skrev 2017-08-17 15:02:47 följande:
    Vi har gått på större skogsstigar med den, liksom grusvägar och kullerstenar..


    okej tack för hjälpen
Svar på tråden Vilken vagn är bäst