• Jess1233

    Tjejer! När började er mage att komma fram under graviditet? Vecka?

    Som rubriker lyder! :D

    När började er mage att synas under graviditeten?

    Vilken vecka var du i? Var det med tvillingar? Syntes magen som tidigast första eller andra graviditeten? Bilder tas gärna emot :) jag är i vecka 5+4 och de syns inte ett dugg på mig!


    Gravid vecka 5+4
  • Svar på tråden Tjejer! När började er mage att komma fram under graviditet? Vecka?
  • Anonym (Tjejkompisen)

    Barn 1 började synas i v 26 och barn 2 kring v 17.

  • Anonym (Tredje)

    Första barnet runt vecka 17, andra barnet vecka 13. Är nu i vecka 9 med tredje, syns inget än :)

  • Anonym (Caki)

    Vid första graviditeten började det synas redan i v.7-8. Nu är jag i 4+1 med min andra graviditet och det syns inget ännu.

  • student2013

    Det började synas när jag bara hade linne/t-shirt ordentligt runt 12+5 och med långärmad tröja nu vecka 13+2 ungefär. Är i vecka 14+2 idag.

  • princess77

    Med första barnet kom magen runt 18-19,nu med andra barnet kom magen ca 15-16.

    Innan dess var jag bara svullen

  • student2013
    student2013 skrev 2017-08-20 15:01:42 följande:

    Det började synas när jag bara hade linne/t-shirt ordentligt runt 12+5 och med långärmad tröja nu vecka 13+2 ungefär. Är i vecka 14+2 idag.


    student2013 skrev 2017-08-20 15:02:43 följande:

    Har inte gjort något ultraljud så vet inte om det är 1 eller flera än.


     Borde kanske tillägga att det är första barnet.

  • Anonym (M)

    Vid min första graviditet såg man magen tydligt i v 15 när jag hade tajta kläder. Behövde börja med gravidbyxor i v 10 då jag inte klarade av att något tryckte på magen.

Svar på tråden Tjejer! När började er mage att komma fram under graviditet? Vecka?