• Äldre 23 Aug 19:09
    7635 visningar
    5 svar
    5
    7635

    Vad skjer med brösten mina??

    Hallå där! En fråga som jag funderat på en hel del, kanske fel forum men jag kör på ändå....

    Jag opererade mina bröst för ca 2,5 år sedan, då valde jag att lägga i VÄLDIGT stora implantat (615g i varje) och jag är as nöjd. DOCK funderar jag mycket hur det kommer bli när jag blir gravid och vid amning.. brösten behöver inte bli så stora under graviditeten men däremot blir dom ju gigantiska när man fött och börjar amma och all mjölkproduktion drar igång.. hur kommer det gå för mina bröst? Det gör mig inte så mycket att dom kan bli lite hängiga eller sådär, men kommer dom vara helt sprängfyllda vid amning? Hur mycket större kan dom bli liksom? Kommer ju inte se klok ut om dom blir dubbelt så stora?? Hmmm....

  • Svar på tråden Vad skjer med brösten mina??
  • Äldre 23 Aug 21:03
    #1

    Tja, mina ökade från E-kupa till I-kupa under graviditeten, och därefter till J-kupa under amningen. Så jo, visst kan de bli mkt större.

  • Äldre 23 Aug 21:04
    #2

    Vad har du för storlek idag? Det där med gram säger mig tyvärr ingenting.

  • Äldre 24 Aug 06:45
    #3
    Let it Rain skrev 2017-08-23 21:04:46 följande:

    Vad har du för storlek idag? Det där med gram säger mig tyvärr ingenting.


    Jag har ungefär 70F... är rädd att jag ska sitta där med dom största pattarna genom tiderna... som sagt så skiter jag i hur hängiga eller hur skrynkliga dom blir, utan hur stora dom kommer vara under tiden jag ammar....
  • Äldre 24 Aug 12:11
    #4
    babyboooo skrev 2017-08-24 06:45:05 följande:
    Jag har ungefär 70F... är rädd att jag ska sitta där med dom största pattarna genom tiderna... som sagt så skiter jag i hur hängiga eller hur skrynkliga dom blir, utan hur stora dom kommer vara under tiden jag ammar....
    Ja du, mina blev som sagt en J-kupa. Hade dock turen att inte få hängiga efteråt.
  • Äldre 3 Sep 10:00
    #5

    Mina har blivit ernorma tycker jag och då har jag inte ens fött än. Har gjort förstoring + lyft och dom är inte alls sig lika hoppas det blir bättre sen efter jag slutat amma.

    Jag har 75D 80C i Lindex bh innan jag blev gravid.

Svar på tråden Vad skjer med brösten mina??