Inlägg från: Anonym (Xperten) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Xperten)

Han var slak när han gav mig oralsex???

Anonym (Skumt) skrev 2025-05-09 13:36:01 följande:
    Det där låter inte som en sund livsstil precis. Att stressa så hårt att man förlorar en naturlig kroppsfunktion? 

En sund man med sunda livsvanor kommer inte att uppleva några problem i det området. Kanske när han är 80 men knappast förövrigt. 
    Verkligen? Så jag som levt sunt hela mitt liv, ätit en massa grönsaker och supit måttligt, och bara är 70 år, jag ska kasta pillren? 

Tillåt mig småle.

Kom igen alla mogna män, du har inget annat att förlora än din slakhet.
  • Anonym (Xperten)
    Anonym (Skumt) skrev 2025-05-09 14:34:40 följande:
    Löjligt svar från dig. Var det inte ganska uppenbart att jag talade om unga män, vilket tråden också handlar om?

Sen så är det tveksamt om du levt ett hälsosamt liv om du måste ha hjälpmedel redan vid 70. Hälsa innebär att äta sunt, ha normalvikt och daglig motion. 
    Okej, jag missade det där med åldern. Men blir full i skratt av hur säker du låter när du påstår saker om manlig sexualitet. Jag tror att man kan leva ett perfekt liv och ändå ha problem med ståndet. 
  • Anonym (Xperten)
    Anonym (Skumt) skrev 2025-05-09 15:31:04 följande:

Din sista mening håller jag verkligen inte med om. 

Och jag behöver inte vara man själv för att förstå hur manliga könsorgan fungerar och hur hälsa och livsstil kan påverka den manliga potensen. Det är common knowledge liksom.

Du gillar verkligen din egen förklaring...

Jag gick in på 1177 och hittade åtminstone tio olika förklaringar till erektil dysfunktion. Orkar inte dra alla, men här finns de:

www.1177.se/Stockholm/sjukdomar--besvar/konsorgan/besvar-vid-sex/svart-att-fa-stand/

Svar på tråden Han var slak när han gav mig oralsex???