• Anonym (Osäker)

Han var slak när han gav mig oralsex???

hej!

Har dejtat en kille i några månader nu, han är 35 och jag 31. Då jag i början av vårt dejtande gick igenom en operation har vi inte haft sex än. Vi har pillat lite smått men mest utanpå kläderna och haft riktigt heta hångelstunder.
    Varje gång har han flåsat av kåthet och varit väldigt hård.

I lördags kom han hem till mig och hångelstunden blev mer än hångel.
    Han klädde av mig och började pilla. Jag skulle ta på honom med men insåg direkt att den var slak???
    Jag blev helt paff och visste inte vad jag skulle göra så jag bara slutade ta på hans snopp och började ta på hans kropp och så istället.
    Han gick då ner på mig och börja ge mig oralsex. 
    efter ett tag drog jag upp honom. Han började då pilla på mig igen samtidigt som han liksom smekte sig själv. Men den blev inte hård? Jag drog lite i hans byxor för att visa att jag ville och tog lite utanpå byxorna men då den var helt slak blev jag jätte osäker . Han sa att han ville fortsätta slicka mig istället så jag lät honom göra det. Efter en ganska lång stund så kom jag.
    Under hela denna tid var jag väldigt högljudd då detta är något jag väntat på i månader och var otroligt kåt. Det var det skönaste sexet jag haft och jag tror det var det mest högljudda jag haft..

Tror ni att det var det som gjorde att han inte tände till?
    Skäms så himla mycket. Nu ska han komma och hälsa på imorgon igen och jag känner mig fruktansvärt osäker och pinsam nu....

Var han kanske nervös? Han har sagt innan att jag är den finaste tjejen han någonsin träffat och att han är jätte kär i mig. Han har pratat om att flytta hit för att vara med mig och allt sånt.. 

Känner mig så himla nervös nu :( Skit jobbigt är detta ! 

Kan man vara kåt men inte ha stånd? Eller gav han mig oralsex typ för att vara snäll??  tycker synd om honom för det tog ganska lång tid för mig att komma men jag njöt verkligen fullt ut hela tiden. Så fick den stackarn ligga där helt o-kåt och bara ge.. 

• Svar på tråden Han var slak när han gav mig oralsex???
  • Anonym (stånd)
    Anonym (Osäker) skrev 2017-08-24 16:45:50 följande:

hej!

Har dejtat en kille i några månader nu, han är 35 och jag 31. Då jag i början av vårt dejtande gick igenom en operation har vi inte haft sex än. Vi har pillat lite smått men mest utanpå kläderna och haft riktigt heta hångelstunder.
    Varje gång har han flåsat av kåthet och varit väldigt hård.

I lördags kom han hem till mig och hångelstunden blev mer än hångel.
    Han klädde av mig och började pilla. Jag skulle ta på honom med men insåg direkt att den var slak???
    Jag blev helt paff och visste inte vad jag skulle göra så jag bara slutade ta på hans snopp och började ta på hans kropp och så istället.
    Han gick då ner på mig och börja ge mig oralsex. 
    efter ett tag drog jag upp honom. Han började då pilla på mig igen samtidigt som han liksom smekte sig själv. Men den blev inte hård? Jag drog lite i hans byxor för att visa att jag ville och tog lite utanpå byxorna men då den var helt slak blev jag jätte osäker . Han sa att han ville fortsätta slicka mig istället så jag lät honom göra det. Efter en ganska lång stund så kom jag.
    Under hela denna tid var jag väldigt högljudd då detta är något jag väntat på i månader och var otroligt kåt. Det var det skönaste sexet jag haft och jag tror det var det mest högljudda jag haft..

Tror ni att det var det som gjorde att han inte tände till?
    Skäms så himla mycket. Nu ska han komma och hälsa på imorgon igen och jag känner mig fruktansvärt osäker och pinsam nu....

Var han kanske nervös? Han har sagt innan att jag är den finaste tjejen han någonsin träffat och att han är jätte kär i mig. Han har pratat om att flytta hit för att vara med mig och allt sånt.. 

Känner mig så himla nervös nu :( Skit jobbigt är detta ! 

Kan man vara kåt men inte ha stånd? Eller gav han mig oralsex typ för att vara snäll??  tycker synd om honom för det tog ganska lång tid för mig att komma men jag njöt verkligen fullt ut hela tiden. Så fick den stackarn ligga där helt o-kåt och bara ge.. 

Ja, man kan vara kåt utan stånd. Kanske var han lite nervös eftersom ni inte haft sex tidigare.
    För en del är det så att det krävs rätt så handfast hantering och intensiv stimulans för att erhålla och behålla full erektion.
    Oroa dig inte över hans attraktion för dig.
  • Anonym (:-))
    MrFlex skrev 2017-08-24 21:40:05 följande:
    Finns det på fullaste allvar människor som kan njuta av penetrerande sex i 4 timmar? Det måste vara någon form av världsrekord!

Redan med ditt ex på 30 minuter så låg ni nog långt över snittet för ett knull (om du nu har samma definition av knull som jag har).

En sexakt på 4 timmar köper jag dock.
    Men jag skrev ju att det var fyra timmar av penetrerande sex, oralsex och fingersex - och JA, njöt varenda sekund Han också såg jag, men han har sjuk kroppskontroll och kan liksom hålla sig

Bästa älskaren jag någonsin haft. Blir tänd bara jag tänker på det. Har messat honom nu
  • Elefantmannen2

Tror inte det finns många killar som blir avtända av att kvinnan blir högljudd, tvärtom. Såvida det inte är sjukligt högt, då blir man rädd, eller tillgjort. Vem vill inte ha kvitto på att man sköter sin bit.

Jag vill fokusera på kvinnans njutning ibland, då vill jag inte att hon tar på mig. 

Jag vet inte om jag misstolkar, men du kanske gjorde det vanligaste felet kvinnor gör, lägga allt fokus på kuken? De flesta män är lika sugna på det som kvinnor är. Vi har lika många erogena zoner som kvinnor och det bästa sättet att få honom att slappna av är att ta det lugnt och leta efter erogena zoner. 

Behandla honom som du vill bli behandlad kort sagt. Detta kan alla kvinnor ta till sig, det brister 95% av svenska tjejer på.

• Hobgoblin

Börjar bli mycket navelskådande spekulationer nu .. för en enkel fråga ..
    Blir det ingen ribba nästa gång heller - prova något nytt eller om inget funkar - sorry, han tänder inte på det sättet. I så fall - byt snubbe!!
    Sex o känslor är inte lätt - men inte så jävla svårt heller!!!

• Elefantmannen2
    Hobgoblin skrev 2017-08-24 22:16:51 följande:

Börjar bli mycket navelskådande spekulationer nu .. för en enkel fråga ..
    Blir det ingen ribba nästa gång heller - prova något nytt eller om inget funkar - sorry, han tänder inte på det sättet. I så fall - byt snubbe!!
    Sex o känslor är inte lätt - men inte så jävla svårt heller!!!

Varför är du med och spekulerar då?
  • Hobgoblin

Var ju det tills jag tröttnade - eller hur??
    Finns ju en gräns typ ...
    Men visst ... fortsätt spekulera ... han är slak o hon är otillräcklig ... zzzzz

• Anonym (säker)

Prestationsångest!! 

• Elefantmannen2
    Hobgoblin skrev 2017-08-24 22:56:44 följande:

Var ju det tills jag tröttnade - eller hur??
    Finns ju en gräns typ ...
    Men visst ... fortsätt spekulera ... han är slak o hon är otillräcklig ... zzzzz

Just det. Du var själv med. Tills du inte tyckte det var kul längre. 

När du inte tyckte det var det dags för stora pekfingret till de som gjort detsamma som du. Borde du inte följa ditt eget råd då? Byt tråd om det inte funkar..

• Hobgoblin

... och han är fortfarande slak .... även om jag byter tråd ...
    Har hon inte fått råd så det räcker tycker du???

• Anonym (Osäker)

Tack igen alla ni som svarat i tråden! Känns faktiskt mycket bättre nu och jag får verkligen försöka att inte analysera det för mycket och bli osäker. Vill inte att jag ska behöva hålla tillbaks eller bli nervös och bli helt skygg...

Det var faktiskt det bästa sex jag har haft i hela mitt liv även om det var jobbigt att han inte var hård. Jag har aldrig haft en sån kraftig orgasm och jag tror faktiskt att hag för första gången i mitt liv fick en fontänorgasm? Kände mig kissinödig ett tag innan jag kom och efter att jag kom kände jag hur det 'rann' till..

Nu är det jag som får prestationsångest.. Undrar om jag kan vara lika bra på att ge honom.. Blir han slak när jag ger kommer jag känna mig helt värdelös och det gör mig nervös...

MEN jag ska lyssna på er och ta det till mig och försöka att inte ta det så personligt. Haft otrolig ångest hela veckan och har faktiskt undvikit ett och annat samtal från honom för att jag har skämts så mycket över mitt stönande och att han inte 'fick något' .. Som någon skrev i tråden så har jag alltid lagt mycket vikt i att killen ska njuta och att han ska komma. Det har varit mer fokus på killen än på mig. Kanske har jag hittat mig en kille som faktiskt gillar att ge :)

Imorgon kommer han och jag är både nervös och förväntansfull! Skriver här när han åkt hem !

Svar på tråden Han var slak när han gav mig oralsex???