• Hejjk

    Skulle någon kunna spå mig i tarot?

    Som rubriken lyder, skulle någon vänlig själ kunna lägga några tarotkort åt mig. Jag skulle vilja veta lite. Tack på förhand

  • Svar på tråden Skulle någon kunna spå mig i tarot?
  • Sagaliten

    Inte omöjligt att ordna men hade gärna velat veta lite mer vad för typ av tarotläggning du är ute efter. Det påverkar hur mycket jobb det blir, därav frågan ????

    // hälsningar Sagaliten


  • Hejjk
    Sagaliten skrev 2017-08-30 03:47:21 följande:

    Inte omöjligt att ordna men hade gärna velat veta lite mer vad för typ av tarotläggning du är ute efter. Det påverkar hur mycket jobb det blir, därav frågan ????

    // hälsningar Sagaliten


    Gärna sån där med många kort om framtiden.
  • Hejjk
    Sagaliten skrev 2017-08-30 03:47:21 följande:

    Inte omöjligt att ordna men hade gärna velat veta lite mer vad för typ av tarotläggning du är ute efter. Det påverkar hur mycket jobb det blir, därav frågan ????

    // hälsningar Sagaliten


    Var tog du vägen?
  • Sagaliten

    Är fortfarande här men inte så att jag är jätteaktiv här inne ????

    Hur långt i framtiden tänker du då? Och vill du att det ska ha fokus på eller mer generellt?

    Jag är inte sådär supererfaren så du vet. Har gjort ett gäng läggningar som varit väldigt lyckade och bestämde mig då för att hoppa på en kurs så att så att jag kan bli ännu bättre och få mer rutin på det.

    Och visst hade jag kunnat göra en läggning. Däremot är det så att ju fler kort, desto mer jobb är det och desto svårare är det.

    Så jag hade kunnat göra det men kommer bli lite begränsat i hur många kort som används.

    Och det är något som jag i så fall gör när tid, ork och utrymme finns eftersom det är en hobby

    Du kan kika lite på min blogg om du vill. Finns ett par inlägg om tarotläggningar jag gjort.


  • Hejjk
    Sagaliten skrev 2017-08-30 17:15:04 följande:

    Är fortfarande här men inte så att jag är jätteaktiv här inne ????

    Hur långt i framtiden tänker du då? Och vill du att det ska ha fokus på eller mer generellt?

    Jag är inte sådär supererfaren så du vet. Har gjort ett gäng läggningar som varit väldigt lyckade och bestämde mig då för att hoppa på en kurs så att så att jag kan bli ännu bättre och få mer rutin på det.

    Och visst hade jag kunnat göra en läggning. Däremot är det så att ju fler kort, desto mer jobb är det och desto svårare är det.

    Så jag hade kunnat göra det men kommer bli lite begränsat i hur många kort som används.

    Och det är något som jag i så fall gör när tid, ork och utrymme finns eftersom det är en hobby

    Du kan kika lite på min blogg om du vill. Finns ett par inlägg om tarotläggningar jag gjort.


    Det är lugnt, det går bra med några kort också. Skulle vilja veta lite om den närmaste framtiden och om jag kommer att bli gravid
  • John22

    Varför? Att det helt saknar koppling till verkligheten har väl inte undgått någon?

  • Hejjk
    Hejjk skrev 2017-08-30 17:39:49 följande:

    Det är lugnt, det går bra med några kort också. Skulle vilja veta lite om den närmaste framtiden och om jag kommer att bli gravid


    Sagaliten skrev 2017-08-30 17:15:04 följande:

    Är fortfarande här men inte så att jag är jätteaktiv här inne ????

    Hur långt i framtiden tänker du då? Och vill du att det ska ha fokus på eller mer generellt?

    Jag är inte sådär supererfaren så du vet. Har gjort ett gäng läggningar som varit väldigt lyckade och bestämde mig då för att hoppa på en kurs så att så att jag kan bli ännu bättre och få mer rutin på det.

    Och visst hade jag kunnat göra en läggning. Däremot är det så att ju fler kort, desto mer jobb är det och desto svårare är det.

    Så jag hade kunnat göra det men kommer bli lite begränsat i hur många kort som används.

    Och det är något som jag i så fall gör när tid, ork och utrymme finns eftersom det är en hobby

    Du kan kika lite på min blogg om du vill. Finns ett par inlägg om tarotläggningar jag gjort.


    Skriv i pm (:
  • Sagaliten
    John22 skrev 2017-08-30 17:48:59 följande:

    Varför? Att det helt saknar koppling till verkligheten har väl inte undgått någon?


    Det har du all rätt i världen att tycka, men bara för att du tycker det betyder det inte att alla tycker det.

    Personligen har jag en sund skepticism till det, men min erfarenhet både av de jag utfört på och de som gjort på mig har det pekat på det motsatta.

    Du har rätt till din åsikt precis som alla andra har rätt till sin. ????

    Däremot så är det inget jag tänker diskutera här, dels för att det inte är någon mening att försöka övertyga en som inte ens är öppen för tanken att det skulle kunna fungera.

    Och dels för att det är OT från TS inlägg.
  • Hejjk
    Wildzilwer skrev 2017-09-10 10:12:06 följande:

    Hejsan

    Vad har du för funderingar?


    Skriv i pm (:
Svar på tråden Skulle någon kunna spå mig i tarot?