• Anonym (Nicke­nyfike­n)
    Äldre 2 Sep 23:31
    5345 visningar
    61 svar
    61
    5345

    Vilka utseenden och nationaliteter på män föredrar ni?

    Beskriv gärna varför? Är det utstrålning, manéer, kroppstyp, färger etc?

  • Svar på tråden Vilka utseenden och nationaliteter på män föredrar ni?
  • Anonym (saman­tha)
    Äldre 23 Mar 14:13
    #51
    +1

    Gärna män från mellanöstern, sålänge de är korta, svartmuskiga, mörka, håriga är jag nöjd, tänk orcherna i Sagan om ringen. Fördel också att språket liknar varandra.

    Svenska blonda män är tråkiga och går fetbort.

  • Anonym (Blomm­an)
    Äldre 26 Mar 18:19
    #52
    Anonym (Frågan?) skrev 2019-03-23 10:04:09 följande:

    Du är själv skandinav eller Tysk. Det låter som du har bra erfarenheter 


    Jag är född här men rötter i andra länder(dock ej tyskt el skandinaviskt) Känner att jag dras till något som känns tryggt och gillar utseendet på många.

    Växlande erfarenheter men blivit bättre på att sålla:)
  • Anonym (Fråga­n?)
    Mon 22 Feb 2021 16:12
    #53
    Anonym (Tjej123) skrev 2019-03-22 03:37:35 följande:

    Skandinaviska killar! <3

     skandinaver har vackrare ansikten och finare ögon! Vad alla har är en utstrålning av snällhet och trevlighet. Ljusa killar 
    Skandinaver har en tendens att klä sig snyggt och genomtänkt, det är ett stort plus. Amerikaner och Kanadensare går alltför ofta runt i linnen, mjukisshorts och keps...


    Inte  konstigt att du föredrar Skandinaver eftersom du är en själv  
  • Anonym (Omväx­ling förnöj­er)
    Mon 22 Feb 2021 17:16
    #54

    För livslång kärlek, giftermål och som far till mina barn föredrar jag utan tvekan en svensk man. En riktig man med stort M.

    Som älskare, tillfällig eller återkommande, föredrar jag träffa en eller flera män som erbjuder omväxling och som helst erbjuder någon form av kontrast och komplement till min "gamla vanliga" man, med vilken jag ändå delar djup och ömsesidig äkta kärlek.

    Hittills har jag haft nöjet träffa ett par olika sydeuropeiska män, med mörkt hår, bruna ögon och med en annan personlighetstyp. 
    Men det allra mest spännande för mig är nog att jag nu har en återkommande älskare med mörk hudfärg och som är den läckraste och bästa älskaren jag har träffat i hela mitt liv. Han är en black/american som numera lever här i Europa, och som verkligen på många sätt är en kontrast och nästan en motsats till min älskade make, både till personlighet och som älskare.
    Kontraster, skillnader och kompletterade egenskaper som tänder mig enormt och som passar mig bra i dessa fall där det är ganska mycket fokus på sexuella äventyr och möjligen med lite heta känslor av karaktären tillfällig blixt-förälskelse. Både läckert och roligt kan jag lova.

  • Anonym (.)
    Tue 23 Feb 2021 12:45
    #55
    Anonym (Omväxling förnöjer) skrev 2021-02-22 17:16:54 följande:

    För livslång kärlek, giftermål och som far till mina barn föredrar jag utan tvekan en svensk man. En riktig man med stort M.

    Som älskare, tillfällig eller återkommande, föredrar jag träffa en eller flera män som erbjuder omväxling och som helst erbjuder någon form av kontrast och komplement till min "gamla vanliga" man, med vilken jag ändå delar djup och ömsesidig äkta kärlek.

    Hittills har jag haft nöjet träffa ett par olika sydeuropeiska män, med mörkt hår, bruna ögon och med en annan personlighetstyp. 
    Men det allra mest spännande för mig är nog att jag nu har en återkommande älskare med mörk hudfärg och som är den läckraste och bästa älskaren jag har träffat i hela mitt liv. Han är en black/american som numera lever här i Europa, och som verkligen på många sätt är en kontrast och nästan en motsats till min älskade make, både till personlighet och som älskare.
    Kontraster, skillnader och kompletterade egenskaper som tänder mig enormt och som passar mig bra i dessa fall där det är ganska mycket fokus på sexuella äventyr och möjligen med lite heta känslor av karaktären tillfällig blixt-förälskelse. Både läckert och roligt kan jag lova.


    Vet din man om din älskare?
  • Anonym (Omväx­ling förnöj­er)
    Tue 23 Feb 2021 16:08
    #56
    Anonym (.) skrev 2021-02-23 12:45:25 följande:
    Vet din man om din älskare?
    Varför vill du veta det?
    Trådämnet handlar ju om vilka utseenden, nationaliteter, egenskaper vi föredrar, vilket jag har försökt att berätta så bra som jag kan.
    Fråga gärna om det jag har skrivit.

    Tråden handlar inte alls om otrohet eller vilken typ av förhållande man har...

    Finns flera i tråden som har synpunkter omkring detta? Hör sådana nya vinklingar hemma i tråden eller inte?
  • 21Uppe­VidFem
    Tue 23 Feb 2021 16:25
    #57

    Antingen asiatiskt ursprung (t.ex. Japan) eller en lång fornnordiskt blond kvinna som gärna lyfter skrot och kan stå upp för sig själv.

  • Anonym (Hanna­h)
    Tue 23 Feb 2021 16:35
    #58

    Ett utseende som "The mountain" i GOT föredrar jag. Lång, kraftig och stark. Maskulin.

  • Anonym (Elvir­a)
    Tue 23 Feb 2021 20:27
    #59

    206cm och mellan 150-190kg isländsk viking, jo jag tackar. Jag gillar att känna mig liten tillsammans med en man, men med dessa proportioner blir det bara löjligt.

  • Tue 23 Feb 2021 20:43
    #60

    Utstrålning! Personlighet! Manér! Karisma! Att han är säker i sig själv, och tycker om och trivs med mig. Att han är lekfull, flörtig och passionerad. Och det finns en sak som är viktigast rösten. Att han har vacker röst och fint språk, alltså att han kan uttrycka sig.

    Egentligen tycker jag att långa, slanka män med långt hår och lite skäggstubb är allra snyggast, men jag har träffat, blivit attraherad av och ibland haft sex med män som varit korta, kraftiga, muskulösa, korthåriga, mörka osv. osv. eftersom de haft det där andra som jag skrev ovan.

  • Anonym (Cindy­)
    Tue 23 Feb 2021 20:46
    #61
    +2

    Svarta män med stor kuk är bäst

Svar på tråden Vilka utseenden och nationaliteter på män föredrar ni?