• Anonym (Tjej24)

    vart hittar jag killar!

    Vart e bästa sättet för mej o hitta killar? O umgås med, ligga med, dejta eller kanske tillomed gå in i ett förhållande med. Jag är snart 24 år. Har egen lägenhet och jobb. Ser helt okej ut och relativt smal. Vill träffa nya killar!

  • Svar på tråden vart hittar jag killar!
  • Theman77
    Anonym (Tjej24) skrev 2017-09-03 23:14:57 följande:

    Vart e bästa sättet för mej o hitta killar? O umgås med, ligga med, dejta eller kanske tillomed gå in i ett förhållande med. Jag är snart 24 år. Har egen lägenhet och jobb. Ser helt okej ut och relativt smal. Vill träffa nya killar!


    Ja finns massa singlar jag är en av de ????????
  • PappaAndreas

    Inte internetdejting, man bygger oftast upp en bild av den man chattar med som kanske inte stämmer i slutändan. Det är nog svårt att hitta guldkornen på en sida plus att det är oerhört tidskrävande.

    Börja träna gruppträningspass, prova på nya aktiviteter där du träffar folk, har du något intresse som gör att du träffar nya människor o.s.v.

  • trustisall
    Anonym (Tjej24) skrev 2017-09-03 23:14:57 följande:

    Vart e bästa sättet för mej o hitta killar? O umgås med, ligga med, dejta eller kanske tillomed gå in i ett förhållande med. Jag är snart 24 år. Har egen lägenhet och jobb. Ser helt okej ut och relativt smal. Vill träffa nya killar!


    Kan väl inte vara så svårt för en tjej ? Eller det kanske bara är en myt ? Jag är själv är 24 och har 2 barn o jobb o egen lgh kan säga dig att jag har varit singel i snart 2 år inte lätt o hitta tjejer som accepterar killar med barn o bilden
  • Anonym (Man)
    Anonym (Tjej24) skrev 2017-09-03 23:14:57 följande:

    Vart e bästa sättet för mej o hitta killar? O umgås med, ligga med, dejta eller kanske tillomed gå in i ett förhållande med. Jag är snart 24 år. Har egen lägenhet och jobb. Ser helt okej ut och relativt smal. Vill träffa nya killar!


    Tja, jag fantiserar ofta om tjejer i din ålder iallafall :).
  • PappaAndreas
    Anonym (Man) skrev 2017-09-04 14:55:52 följande:

    Tja, jag fantiserar ofta om tjejer i din ålder iallafall :).


    Så?

    Var det ett svar på hennes fråga om var hon skulle hitta en kille?
  • Anonym (Man)
    PappaAndreas skrev 2017-09-04 17:07:32 följande:
    Så?

    Var det ett svar på hennes fråga om var hon skulle hitta en kille?
    Det angår inte dig.
  • Anonym (Liten men nagande god)
    Anonym (Tjej24) skrev 2017-09-03 23:14:57 följande:

    Vart e bästa sättet för mej o hitta killar? O umgås med, ligga med, dejta eller kanske tillomed gå in i ett förhållande med. Jag är snart 24 år. Har egen lägenhet och jobb. Ser helt okej ut och relativt smal. Vill träffa nya killar!


    Jag förstår dig att det kan vara svårt även om man går ut på restauranger eller fester för konkurrensen kan vara stor.
    men testa att söka på nätet tex BC (bodycontact) eller lovesite.se eller någon annan som är helt gratis. när du finner någon av intresse så bestäm ett möte där du bestämmer plats, dag och tid på en neutral restaurang så du kan se om kemin är den rätta och se till så killen betalar notan så det inte kostar för mycket om du behöver kolla flera
    lycka till ;)
Svar på tråden vart hittar jag killar!