• Anonym (Nyfikenstrut)

    Du heterokvinna som inte suger kuk, varför?

    Som frågan lyder, varför? Min nuvarande partner har gjort det en gång på 20 år och berättar inte varför hon inte vill så kanske jag kan få någon ledtråd...

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Du heterokvinna som inte suger kuk, varför?
  • Anonym (kaninen)

    en kanin som inte gillar morot kan hoppa ändå....

  • Anonym (urrrki)

    De ökande könssjukdomarna som kan drabba en i halsen och munslemhinnan och ge både HIV och halscancer. Killar ligger numera runt  för mycket så skulle aldrig mer göra det med en ny om de inte hade testat sig och visade upp färska dokumenterade prover. Tanken på att killar knullar tjejer i röven känns för äckligt.

    Med långvarig partner å andra sidan gillar jag det mycket förutsatt att han är renlig, luktar gott och ger tillbaks lika mycket...

  • Anonym (dasdsa)

    Ni som inte suger, förväntar ni er själva att få fittan slickad? 

  • 100kgpappa

    Skulle aldrig kunna leva med någon som inte älskar att suga kuk! Men som tur är är ni inte så vanliga, inte träffat på någon ännu som inte gillar det.

    Givetvis är det upp till var och en, men sexet blir rätt torftigt om man tar bort oralsexet...

  • Anonym (Käkarna fastnar)

    Som tur är hör min man till dem som inte tycker att oralsex är det bästa som finns här i världen, så jag slipper! Jag gjorde det på tidigare pojkvänner, och var väl rätt okej på det men det var så jävla jobbigt att käkarna hängde sig hela tiden.

  • Anonym (Äckligt)
    Anonym (dasdsa) skrev 2017-09-06 02:05:49 följande:

    Ni som inte suger, förväntar ni er själva att få fittan slickad? 


    Om de nödvändigtvis vill så får dom, men jag slipper helst.
Svar på tråden Du heterokvinna som inte suger kuk, varför?