• Anonym (Man 47)

    Lösvagina / Fleshlight

    Hejsan


    Nån som testat lösvagina, typ fleshlight?
    Hur är dom, skönt eller är det lika bra med högerhanden?
    Dom skryter ju själva att dom är som en riktig vagina i känslan, stämmer det?


    Tjejer, om din man / kille vill ha en sån, hur skulle ni tänka?
    Jag har en känsla av att det är inte lika "ok" att en kille har en lösvagina som en tjej har en dildo, tankar på det?

    /

  • Svar på tråden Lösvagina / Fleshlight
  • Anonym (Öppensinnad)

    Köpte en sån till min sambo. Han tycker den är ok men den riktiga varan är bättre och för min del för det inget att han även har leksaker.

  • Anonym (testar allt)

    Tja jag köpte en men den var jävligt onödig. Kändes inte alls som en riktig och det är så mycket rengöring osv så att det inte bildas bakterier... tar du en sån så måste du vara ensam och inte ha nåt och göra för det tar tid lol... 

    Den e kall också.. så du måste ha en skål med varm vatten som du kan sätta den i så att den blir varm, men det håller inte länge... så irriterande och behöva värma den använda den lite grann sen använda mer lube, värma den igen alltså gtfo...

    Man tappar lusten med allt som man måste göra... 

    Mycket bättre och använda handen  XD

    Har dock inte testat med VR, så det kanske kan bli nåt där men då ska jag köpa en arsle istället eller en full body docka kanske nån skillnad där men vi får se om tekniken blir bättre så testar jag. 

    Det har ju kommit en ny grej.. där nån kan köpa en dildo som är connectad till en fleshlight. Om de suger på dildon så dras det i fleshlighten... Vet inte hur bra det funkar men det skulle va nåt och testa ! 

  • Anonym (Häpp)

    Generellt sett så är kvinnliga leksaker mer accepterade än manliga, man kan t.ex se på apotek där de säljer kvinnliga leksaker men inte manliga. Mannens sexdrift skall minska och kvinnans skall öka.

  • Anonym (Philip)

    Jag har tre stycken och jag gillar det. Är en annan känsla än men handen. Det går såklart inte att jämföra med en riktigt fitta. Men den är definitivt bättre än att bara runka för hand. Mycket för att det faktiskt går att knulla den utan att använda händerna. Är skönare att använda höften än handen. Det finns olika modeller som är olika utformade på insidan så att det känns olika. Visst, det kan vara lite kall. Men det är ju bara att spola igenom den med varmt vatten en liten stund. Sedan behöver du rätt mycket glid. Men sätt glidmedelet på kuken istället för i Fleshlighten. Sedan om du vill köra handsfree så är något av min favorit att öppna den på toppen och sätta ner en smal vibrator ovanifrån. Helt underbar känsla som fortsätter och nästan blir för mycket efter man har kommit.

    Jag köpte en först och var inte alls nöjd och glömde bort den. Sen efter något år så testade jag igen och fick en helt ny upplevelse.

  • Anonym (Manne)
    Anonym (wrooam) skrev 2017-09-25 11:48:31 följande:

    Fleshlight är absolut bättre än högern.

    Jag har flera :) Köper dem här. stort sortiment

    www.vuxentoys.se/sexleksaker-for-killar/fleshlight/


    Så fort någon länkar till en sida där lan kan köpa saker tänker man alltid att det är reklam, hur kan det vara så?
  • Anonym (Mannen)

    Jag fick en av min fru som jag använder nån gång per vecka. (Jobbar borta i veckorna) Mycket glid är nödvändigt. Bättre än högerhanden. Visst behövs rengöring. Men det är en baggis. Känns naturligtvis inte som äkta vara. Men ändå en bra grej!

  • Robbs

    Jag köpte min fleshlight för något år sedan och har inte blivit besviken!
    Skönt som fan, ibland skönare än riktig mus.
    Rekommenderas till alla som gillar att runka utöver det vanliga.

Svar på tråden Lösvagina / Fleshlight