Inlägg från: Christina_bokmal |Visa alla inlägg
  • Christina_bokmal

"Varnat" dejt om min kroppsform..

Jag tycker du gör helt rätt som struntar i han nu. Jag håller delvis med Lotta om att just det med kall är din känsla, men samtidigt är det ju en känsla som bygger på något och är värd att ta på allvar. Det hade varit stor skillnad om han varit sådan som inte skrev mer känslomässigt från början och inte svarade snabbt. Nu har du ju sett två skillnader inte bara att han tagit längre tid på sig att svara, utan också att han inte skriver på samma sätt som innan. Jag tycker därmed faktiskt att man kan säga att han blivit kall, till skillnad mot om han hade skrivit på ett liknande sätt redan från början.

Sedan kan jag väl tillägga att jag tyvärr såg varningsklockor redan i det du skrev innan om dejten. Det med att han kallade dig för sin flickvän av "misstag" angående stolen, skojar om giftermål osv. Sådant gör oftast oseriösa killar för att verka seriösa och för att få den andra att måla upp en bild av en framtid tillsammans i sitt huvud. Killar som faktiskt är seriösa brukar vara mer återhållsamma med att säga sådana saker tidigt eftersom de på riktigt vill ta reda på om det verkligen finns en framtid tillsammans först. Visst, det här kanske inte stämmer till 100% (det gör ju aldrig mänskliga teorier eftersom vi alla är olika) men med all erfarenhet jag har från dejting så har det stämt varje gång för mig i alla fall.

Svar på tråden "Varnat" dejt om min kroppsform..