• Anonym (Anonym)

    Är alla killar porrskadade?

    Jag har tänkt på en sak, det är att nästan alla killar jag har haft sex med ligger som i en porrfilm. Har kollat på porr så jag vet att dom beter sig likadant. T.ex har nästan ingen kille kommit i mig, dom sprutar på min rygg eller mage när jag inte vill det. Vill att det ska va normalt sex och ha sperman i mig där man normalt ska spruta. I porrfilmer är det samma skit, alltid sprut utanför fittan, till och med så pass att sprut i fittan går under en helt annan kategori kallad creampie. Varför är det så och varför är det en sån fixid'e för killar att spruta på konstiga ställen som att det är tabu på något sätt att spruta i fittan? Jag är kvinna och jag personligen tycker att det är så sjukt mycket skönare när jag fått ett rejält sprut som jag känner rinner ur mig, känns liksom inte som ett ordentligt ligg annars..

  • Svar på tråden Är alla killar porrskadade?
  • Anonym (Man)

    Nej, alla killar är inte porrskadade. Jag brukar nästintill aldrig spruta nån annanstans än inuti kvinnan. Däremot finns det ju 3 hål som man varierar sig... inte bara spruta i fittan. Så lite porrskadad kanske man är.

    Men jag har också reagerat på att det inom porr ofta sprutas utanför, jag har aldrig riktigt fattat det. Jag vill ju känna hur kuken är begravd riktigt djupt helst när jag kommer.

  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Man) skrev 2017-09-27 13:21:13 följande:

    Nej, alla killar är inte porrskadade. Jag brukar nästintill aldrig spruta nån annanstans än inuti kvinnan. Däremot finns det ju 3 hål som man varierar sig... inte bara spruta i fittan. Så lite porrskadad kanske man är.

    Men jag har också reagerat på att det inom porr ofta sprutas utanför, jag har aldrig riktigt fattat det. Jag vill ju känna hur kuken är begravd riktigt djupt helst när jag kommer.


    Är det skönare att spruta i? Jag är väldigt trött på killar som hela tiden ska dra ut den innan dom kommer. Hela tiden är det samma sak, känns nästan som att dom är rädda att spruta i mig..
  • Underhill

    Kan det vara så att vissa eller några av killarna kan tveka när det kommer till sats i musen? Tänker här på vad sats i musen kan leda till. En viss osäkerhet kan infinna sig oavsett p-piller eller inte.


    E vi överens så kör vi
  • Anonym (säkert)
    Underhill skrev 2017-09-27 13:37:49 följande:

    Kan det vara så att vissa eller några av killarna kan tveka när det kommer till sats i musen? Tänker här på vad sats i musen kan leda till. En viss osäkerhet kan infinna sig oavsett p-piller eller inte.


    Ja visst kan det ha att göra med en osäkerhet många av killarna vill kanske inte att tjejen blir gravid då en del kanske inte känner sig redo att bli pappa
    själv kör jag med kondom  
  • Anonym (Håller med)

    Jag upplever också att det är så otroligt många killar som är porrskadade. På flera olika sätt. De verkar drivas mer av hur de ska göra enligt en porrfilm, snarare än fingertoppskänsla, njutning och passion. Jag går inte igång och börjar stöna som en porrskådis bara för att han slänger fram dasen. Det sitter i hjärnan. Och då menar jag inte för att någon talar om att de sitter med praktstånd och tycker att jag ska "hjälpa till". Det är bara patetiskt. Lite känsla om jag får be.

  • Underhill

    Låter mer som det är en generations och ålders grej det där. Relativt oerfarna och osäkra...utan att veta. Sen beror det väl lite på tänker jag...är det ONS eller lite mer stadigt och längre!?...man lär ju känna varandra lite mer över tid tänker jag :) Tror det finns många killar/män som vet hur skinnflöjten skall hanteras för att skänka njutning.


    E vi överens så kör vi
  • Anonym (Håller med)
    Underhill skrev 2017-09-27 13:54:48 följande:

    Låter mer som det är en generations och ålders grej det där. Relativt oerfarna och osäkra...utan att veta. Sen beror det väl lite på tänker jag...är det ONS eller lite mer stadigt och längre!?...man lär ju känna varandra lite mer över tid tänker jag :) Tror det finns många killar/män som vet hur skinnflöjten skall hanteras för att skänka njutning.


    Man önskar ju att det var så. Men när någon är 35-45 och agerar så.. då börjar man undra.
Svar på tråden Är alla killar porrskadade?