• godisslukaren20

    kan ej ange mitt sista nummer på 24seven

    Har tänkt att registera mig på 24seven och köra gym för första gången eftersom jag vill ha bättre kondition men stöter på ett problem som stör mig så jävla mycket att jag nästan vill prygla datorskärmen i all evighet.

    Det är så att jag ej kan ange mitt sista nummer av min personnummer i rutan på grund av nåt jävla andledning och jag har försökt från att förkorta året så att den sista numret får plats men det verkar inte duga för helvetes rutan som kommer med meddelandet "Vänligen mata in din personnummer ÅÅ-MM-DD-XXXX".

    Hur fan ska jag kunna ange mitt personnummer om rutan bara tillåter 11 siffror då en fullständig personnummer är på 12 siffror?

    Är det någon bug i sidan eller vad fan är det?

    Är det fler som stött på samma problem? Och hur löste ni som lyckats registrera på webben problemet?

  • Svar på tråden kan ej ange mitt sista nummer på 24seven
  • godisslukaren20

    Hittade nyss problemet. Man skulle skriva ett streck mellan födelsedatumen och de 4 sista siffrorna. Känner mig riktig dum att jag trodde det var sidans fel

  • godisslukaren20
    MenTänkSjälv skrev 2017-09-28 22:07:59 följande:

    Satsa på 7eleven istället - mer din nivå


    MenTänkSjälv skrev 2017-09-28 22:07:59 följande:

    Satsa på 7eleven istället - mer din nivå


    Eller så satsar man på att gå om mellanstadiet och lära sig hur man diskuterar rationellt och inte som en kratta.
Svar på tråden kan ej ange mitt sista nummer på 24seven