• Anonym (Naknafamiljen)

    Kan man vara naken med varandra i familjen?

    Vi är ett par som har barn och vi tycker om att vara nakna, både hemma och på
    nudiststränder m.m. Låt säga att barnen är 13 och 17 år gamla (Pojke och flicka) och även dom gillar att vara nakna.


    Vad tycker ni om att man är naken med sina barn?

    Rätt eller Fel ?


    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-09-28 20:38
    Glömde att skriva att ni får gärna motivera era svar.
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kan man vara naken med varandra i familjen?
  • DeathByPickles

    Så länge vuxna och barn/ungdomar är bekväma ser jag inte varför någon skulle lägga sig i och säga att det är fel. 


     


    Vår familj bastar fortfarande unisex med vänner och bekanta ibland. Handduk valfritt liksom. Inga konstigheter. 


    Not Carnegie, Vanderbilt, and Astor together could have raised money enough to buy a quarter share in my little dog.
  • Tom Araya
    Anonym (Naknafamiljen) skrev 2017-09-28 20:16:16 följande:

    Vi är ett par som har barn och vi tycker om att vara nakna, både hemma och på
    nudiststränder m.m. Låt säga att barnen är 13 och 17 år gamla (Pojke och flicka) och även dom gillar att vara nakna.


    Vad tycker ni om att man är naken med sina barn?

    Rätt eller Fel ?


    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-09-28 20:38
    Glömde att skriva att ni får gärna motivera era svar.
    Jag ser inget fel i det. Jag har badat och bastat med andra människor, både som barn och vuxen, utan kläder. Jag tycker bara det är sunt med en avslappnad attityd till nakenhet.

    Jag är uppväxt under en tid då väldigt många solat och badat på stranden och vid polen i bara underdel, oavsett kön och ålder. Jag beklagar att vår kultur gått tillbaka till en prydhet och framförallt osäkerhet kring den egna kroppens utseende.
  • Tom Araya

    I trådstarten frågas om det är rätt eller fel, men svarsalternativen är JA, NEJ eller KANSKE. Är JA= Ja, det är fel eller Ja, det är rätt?

  • Anders 386

    Helt ok för dom som vill. Men inget som passar oss. 
    Det är väl nästan lite normalt att ungdomar backar för nakenhet när dom börjar närma sig puberteten och får upp ögonen för sexualiteten. 

  • DeathByPickles
    Tom Araya skrev 2017-09-29 13:26:12 följande:

    I trådstarten frågas om det är rätt eller fel, men svarsalternativen är JA, NEJ eller KANSKE. Är JA= Ja, det är fel eller Ja, det är rätt?


    Jag antog att jag svarade ja på frågan i trådens rubrik. 
    Not Carnegie, Vanderbilt, and Astor together could have raised money enough to buy a quarter share in my little dog.
  • Tom Araya
    DeathByPickles skrev 2017-09-29 13:35:29 följande:
    Jag antog att jag svarade ja på frågan i trådens rubrik. 
    Logiskt, då kör vi på det.
  • DeathByPickles
    Tom Araya skrev 2017-09-29 13:45:42 följande:
    Logiskt, då kör vi på det.
    Check!
    Not Carnegie, Vanderbilt, and Astor together could have raised money enough to buy a quarter share in my little dog.
Svar på tråden Kan man vara naken med varandra i familjen?