• Anonym (20171­003)
    Äldre 3 Oct 21:34
    4010 visningar
    26 svar
    26
    4010

    Raka fittan(kuken i offentlig dusch?

    Vad tycker ni om det?

    Ok eller inte ok?

  • Svar på tråden Raka fittan(kuken i offentlig dusch?
  • Anonym (Öh)
    Äldre 3 Oct 21:53
    #1

    Absolut inte. Fy f*n vad skabbigt.

  • Äldre 3 Oct 22:06
    #2

    Ingen rakning alls i offentlig dusch

  • Anonym (Hmm)
    Äldre 3 Oct 22:08
    #3

    Se tråden om att onna på offentlig toalett - vissa saker
    sköts bäst hemma!

  • Äldre 4 Oct 13:04
    #4

    Var det inte precis en tråd om exakt samma sak som härjade här för inte länge sen....? 

    Fattar inte att man på allvar kan ställa en sån fråga...vissa saker bör skötas hemma!

  • Äldre 4 Oct 13:40
    #5
    Pikacha skrev 2017-10-04 13:04:01 följande:

    Var det inte precis en tråd om exakt samma sak som härjade här för inte länge sen....? 

    Fattar inte att man på allvar kan ställa en sån fråga...vissa saker bör skötas hemma!


    Ha ha!! Säg det till gammelgubbarna när de kommer ut från bastun och ska duscha! Ser rent ut av vidrigt ut när dom tvättar röven och pungen genom att dra sittunderlägget från bastun fram och tillbaka med ena handen framför magen och den andra bakom ryggen. swich, swoch, swich, swoch!!!
    Sen har vi dom ensamkommande araberna som trots 50 st skyltar överallt som säger att det är absolut förbjudet envisas med att duscha i kalsongerna!!

    Men, att raka kuken offentligt har jag aldrig sett nån göra.... :)
  • Äldre 4 Oct 13:43
    #6

    Skulle undvika in i det längsta att raka mig i offentlig dusch. Klart det har hänt att man rakat sig där nere på en offentlig toalett (handfat) när det har glömts och man skall få till det.
    Men raka sig där nere gör jag helst hemma. Men under alla år har få undantag förekommit det skall jag inte sticka under stol med.

    MEN det har varit fläckfritt (hårfritt) efteråt, bättre skick när man lämnar det än när man kom dit.

  • Anonym (Nolla­)
    Äldre 4 Oct 19:13
    #8

    Det finns redan en tråd om detta. Vänligen sök nästa gång.

  • Anonym (20171­003) Trådstartaren
    Äldre 4 Oct 20:38
    #9
    Anonym (Nolla) skrev 2017-10-04 19:13:40 följande:

    Det finns redan en tråd om detta. Vänligen sök nästa gång.


    Jaha. spelar roll, finns många trådar om samma ämne inom många olika ämnen...
  • Anonym (H)
    Äldre 5 Oct 12:13
    #10

    Det görs bäst hemma

  • Äldre 5 Oct 12:17
    #11

    Jag är emot "raka fittan", jag förespråkar motsatsen....hmmm?

Svar på tråden Raka fittan(kuken i offentlig dusch?