• Anonym (Drömtydaren)

    Jag kan tyda din dröm.

    Hej!

    Min största hobby är att tolka drömmar. Jag har gjort det i över tio år. Har du en upprepande dröm eller en dröm som du tänker på ofta? Som du minns mycket väl? Skriv gärna här så ska jag förklara så gott jag kan vad din dröm betyder. (En rolig sak bara med seriösa svar)

  • Svar på tråden Jag kan tyda din dröm.
  • Anonym (Drömma)

    Hej

    Om du skriver dina drömmar till mig så kan jag hjälpa dig. Inga problem.

  • Anonym (Drömtydaren)
    Anonym (Drömma) skrev 2017-10-06 00:26:34 följande:

    Hej

    Om du skriver dina drömmar till mig så kan jag hjälpa dig. Inga problem.


    Jag tror inte Du förstod det jag skrev?
  • Anonym (Drömma)

    Du behöver inte känna så. Man kan inte förstå allting. Men om du beskriver dina drömmar så får du ett svar min vän <3

  • Anonym (Drömtydaren)
    Anonym (Drömma) skrev 2017-10-06 00:35:14 följande:

    Du behöver inte känna så. Man kan inte förstå allting. Men om du beskriver dina drömmar så får du ett svar min vän <3


    JAG tyder drömmer och behöver ingen som gör det åt mig. Kapish?!
  • Anonym (Drömma)

    Om du säger till mig vad du tyder så ska jag tolka det åt dig. Jag tar inget betalt.

  • Anonym (Drömtydaren)
    volvo142 skrev 2017-10-06 00:41:42 följande:

    Tyd mina drömmar! 


    Skriv gärna här?
  • Anonym (Menga)

    Jag har nagra aterkommande drommar... 

    1. Min fru är otrogen mot mig, ofta med ett ex
    2. Jag är otrogen mot min fru, ofta med ett ex
    3. Jag är jagad av folk av nagon anledning, men jag är inte rädd. Jag jagar dem tillbaka. Knivhugger dem och slår ihjäl dem. 

  • Anonym (Drömtydaren)
    Anonym (Menga) skrev 2017-10-06 00:54:48 följande:

    Jag har nagra aterkommande drommar... 

    1. Min fru är otrogen mot mig, ofta med ett ex

    2. Jag är otrogen mot min fru, ofta med ett ex

    3. Jag är jagad av folk av nagon anledning, men jag är inte rädd. Jag jagar dem tillbaka. Knivhugger dem och slår ihjäl dem. 


    1. Du är väldigt svartsjuk av dig och ser din frus ex som ett slags hot. Finns exet i ert liv? Har ni/din fru kontakt med honom idag? I såna fall tycker du att det är ett problem men du kan inte riktigt ta upp det med din fru...

    2. Du är otrogen mot din fru i en dröm. Ofta säger du. Du vill ha din frus uppmärksamhet och i dina drömma är du otrogen för att "synas" mer. Du vill att hon ska se dig, bekräfta dig och att visa på något sätt att andra möjligtvis vill ha dig. Exet som du är otrogen med, är det ett och samma ex alla gånger?

    3. Personer i din närhet har skadat/sårat dig. De förföljer dig i dina drömmar pga ilskan du bär mot personen/personerna. Du är inte rädd och slår ihjäl dem i drömmen, du visar hur arg du är och inte förlåtit personen/personerna. Ta tag i det på riktigt och säg hur du känner.
  • Anonym (följddrömmar)

    Jag har alltid samma fyra drömmar på rad, en natt vardera, i den här ordningen:

    1: Jag lagar mat, och behöver en skål. Jag sträcker mig efter glasskål som står för högt upp. Den ramlar ner, jag får den i skallen och den hamnar på golvet, men den går aldrig sönder.

    2: Jag står med min pojkvän i ett slags gul-grönt ljus. Vi bara står, mitt emot varandra, håller varandra i händerna och huvudet/pannorna mot varandra. Jag är inte säker på om vi är lika långa i drömmen eller om jag står på något, för i verkligheten är jag ett halvt huvud kortare än honom.

    3: Jag är på en rymdstation och håller på att lära en synthesizer att laga mat. Jag är även gravid.

    4: Jag sitter på en sten mitt i ett vatten. Ibland är det en sjö eller damm. ibland en bäck eller å. Jag sitter alltid stilla med ögonen stängda, och runt om mig är det massor av drakar i alla storlekar. Det här är den enda drömmen där jag ser mig själv utifrån, de andra drömmarna är alltid i första person.

    Jag är en kille, vill jag poängtera.

Svar på tråden Jag kan tyda din dröm.