• Liwslust

Min fru vill inte längre

Hej TS.
    Jag tycker du ärligt verkar bry dig om din fru, det är fint. Jag tänkte lägga till en ny infallsvinkel till hela diskussionen. En del sanning kan ligga i att allt inte ska handla om sex utan om beröring, närhet osv men för mig blir det ändå lite klyschigt. Är du säker på att din fru, när hon tidigare njöt av ert samliv, verkligen kom när ni hade sex? Det är en sak att hon verkade njuta, att hon var vild och kåt. I ett nytt förhållande och närmsta åren är man ju ofta det om man är kär. Jag tror att en kvinna, precis som en man, behöver få komma under sex, lite då och då i alla fall. Annars känner man sig tillslut onormal, tappar lusten och tappar även sin partner med tiden. Jag har upplevt detta nämligen. Men det är inte säkert detta är hela sanningen. Men jag reagerar när du skriver att hon ej vill prata om ert samliv. Jag ville aldrig erkänna detta i ett tidigare förhållande, det finns liksom inget pinsammare. Men gör man inte det, vågar berätta, dör en liten bit av den man verkligen är. Och det går ju alltid att lära sig hur man kan komma....

Svar på tråden Min fru vill inte längre