• Anonym (Japp)
    Äldre 10 Oct 20:37
    4726 visningar
    19 svar
    19
    4726

    Jag avskyr barn

    Jag har funderat på en sak.. Jag är en tjej som verkligen avskyr barn. Det finns inte nånting som intresserar mig av barn. Jag tycker dom bara är jobbiga, skrikiga och irriterande.

    Jag ska få två systersöner i januari och februari, och ska jag vara ärlig så känner jag absolut ingen glädje för det. Det ända mina syskon ska prata är om deras barn, och jag är verkligen inte intresserad.

    Det känns som att man MÅSTE älska barn för annars är det något fel på dom?

    Jag själv skulle aldrig vilja hålla i en unge, jag tycker att allt dom gör är så jäkla irriterande, dom är så krävande och bara i uppmärksamhetsbehov.

    Jag vet inte hur det kommer bli sen när mina systersöner är födda, ska jag bara sitta där och verka intresserad och som att jag älskar dom? Det kommer jag aldrig kunna göra.

    Jag försöker undvika barn så mycket som möjligt och jag vill inte vafan bland dom.

    Jag tycker det är så OTROLIGT tråkigt att sitta och lyssna på när någon ska berätta om sitt barn och typ ?Ååh visste du att lilla Hugo kunde stoppa in armen i tröjan själv idag?? liksom, jag bryr mig verkligen inte.

    Skriv inga onödiga eller hatfulla kommentarer till mig nu. Alla gillar inte barn, man är inte tvungen till att göra det. Hur hade ni hanterat detta om ni var mig?

Svar på tråden Jag avskyr barn