• Emmawim

    Hjälp mig hitta en bok!!

    I seriöst 7 år typ har jag letat efter en bok och det är en bok som jag vill köpa bara för att ge min systerdotter, får panik!! Det handlar om en tjej och en kille, killen blir typ en panter eller något kattdjur iallafall på natten och jag vet att tjejen blir det också sen, kommer ihåg att det finns ett rum med en graal (?) som bara den tjejen kan gå in i???

    Sen är det också en till bok, det handlar om en klass som var och en får gå in i typ ett skåp i klassrummet och då kommer dom till en annan värld!? Den kommer jag inte ihåg mycket av men ändå!

  • Svar på tråden Hjälp mig hitta en bok!!
  • Elderberry

    Åh, den första påminner mig om en bok jag suktade efter att läsa när jag gick i tvåan, och när jag slutligen fick börja läsa den så tröttnade jag efter två sidor (jag var inte speciellt bra på att läsa böcker som tog tid på sig att komma in i berättelsen i den åldern). Kan det vara Panterns tid av Zoe Daniels?

  • Emmawim

    ALLTSÅ MIN JÄVLA GUD!!!! Du är ju fanimej bäst!!! förstår du att jag försökt hitta fanskapet i SJU ÅR!? Tack tack tack tack tack!'

  • Elderberry
    Emmawim skrev 2017-10-12 18:33:56 följande:
    ALLTSÅ MIN JÄVLA GUD!!!! Du är ju fanimej bäst!!! förstår du att jag försökt hitta fanskapet i SJU ÅR!? Tack tack tack tack tack!'
    Haha, inga problem! Lite lustigt att det var just den boken, och lite lustigt att jag minns den trots att jag aldrig riktigt läste den :)

    Den andra boken har jag tyvärr ingen aning om vad det kan vara, men det kan säkert någon annan!
Svar på tråden Hjälp mig hitta en bok!!