• Sissij79

Bf juli 2018

Jag har med haft lite känningar, men har BF 27/7 så det är kanske mest önsketänk :)

Mycket förvärkar sista dagarna och dålig i magen. Tänker att det kanske med beror på värmen..

Är lite jobbigt med känningar, eller hur?! Jag blir på hugget direkt känner jag och tänker tusen steg i förväg, på om sambon behöver komma hem från jobb, barnvakt, att jag inte packat någon väska osv.. och sen går det allt från en liten stund tills ett par timmar och så är det tok lungt i magen igen.

• Sissij79
    malikan skrev 2018-06-28 21:46:09 följande:

17.37 kom vår Ella i v 36+6 :) 3140 g och 49 cm lång och mår hur bra som helst! Jag har dock förlorat mkt blod pga mina operationer på tappen så jag är ganska medtagen, trodde jag skulle stryka med ett tag så skönt att det är över nu!

Vad härligt!!! Stort grattis till er!!

Någon annan som känner av nåt än?

• Sissij79

Har så mycket förvärkar att jag var helst säker i lördags natt att nu börjar det!! Men icke... lämnade tom med bort de två minsta pojkarna ifall vi skulle åka iväg. Sen lugnade det sig såklart, fy tusan för dessa falsklarm!!

Har ju långt kvar till BF så jag får väl drömma vidare att det skulle starta redan nu...

STORT grattis till er som redan fått barn!! Ger ju en hopp om att det faktiskt kommer att titta ut en liten bäbis :)

• Sissij79

Jag är oxå kvar...BF + 6 nu! Börjar bli less på detta nu! Och vilken hemsk värme det var idag. Min lilla 4-åring lyckades oxå bryta benet förra veckan så nu sitter han i rullstol, med ett helbensgips och får inte belasta benet på 4 veckor.

Har molvärk och en och annan smärtsam förvärk men det är typ allt! Önskar så det skulle vilja starta nu!!

Dock skönt att inte vara ensam :)

Svar på tråden Bf juli 2018