Horisonten skrev 2018-01-24 09:21:05 följande:
Ja det he vetkligen verkligen inte varit lätt. Vi visste ju att jag skulle komma att må dåligt och skulle få ganska illa foglossning igen men inte att de skulle bli såhär illa som denna gången. Det har varit ett rent helvete men det är SÅ värt det när bebis kommit!! :) <3
Åh vad skönt med en bra och förstående chef. Som vetkligen ser och bryr sig om sina anställda. De är så värdefullt. Låter bra med vila. Förstår dig. När man mår så dåligt är de ju inte bara fysiskt utan det tar ju så myclet psykiskt på en också. Har du någon bra bm eller läkare som du även kan prata med om hur du känner dig och mår rent psykiskt i allt detta?
Så lite så. Var rädd om dig nu :)
Visst ör det konstigt ändå? Att man mår skit o man står ut, för som du säger, det är såå värt det :D men det känns mellanåt tröstlöst , usch! Får inte i mig nånting o har idag köpt det jag bara är sugen på, kokosbollar, hopps det funkar ...
Verkligen, det gör såå mkt o det känns så bra! Var till bm idag, har världens bästa o mysigaste barnmorska, har velat haft henne sen sonen låg i magen hehe så vart tokbra! Var dit idag o fick träffa en jättebra läkare som sjukskrev mig i 1 mån framåt, såå skönt! Släppte en sten från bröstet en stund! Hoppas o ber till högre makt att det släpper snart, envisa illamående!! Vill börja njuta o inte vara bunden till sängen mer!
Baaah!
Tack, o detsamma <3 :)