• Mallan­bralla­n1992
    Äldre 23 Oct 13:46
    7284 visningar
    11 svar
    11
    7284

    Clearblue veckoindikator visar för lite?

    Jag har gjort ett FET med en 6-dagars blastocyst den 6 oktober. Skulle haft min mens 15 oktober, tjuvtestade den 14e och visade gravid 1-2 veckor, lyckan va såklart total! Sedan fick jag pyttesmå blödningar när ja kissa 17-18 oktober, sedan gjorde jag nytt test nu i lördags, alltså den 21 oktober(en vecka efter förra testet) och visade fortfarande 1-2 veckor.. vad tror ni, är det missfall på gång ?:(

  • Svar på tråden Clearblue veckoindikator visar för lite?
  • Mallan­bralla­n1992
    Äldre 23 Oct 14:44
    #2
    mockingbird skrev 2017-10-23 14:39:55 följande:

    Du kan ju ha varit i vecka 1 den 14:e och vecka 2 den 21:a?


    Jo det sa barnmorskan också, men iochmed att jag gjort FET så vet jag att jag ska vara i V6 nu, borde inte stickan visa minst 2-3 veckor då?:/
  • Mallan­bralla­n1992
    Äldre 23 Oct 15:41
    #4
    mockingbird skrev 2017-10-23 15:09:53 följande:

    Oj jag kan för lite om det där för att uttala mig om de, nu var faktiskt första gången jag läst om det.

    Men jag tänkte att du började med det den 6:e oktober? Det är ju inte 6 veckor sen? Utan 2veckor och 3 dagar. Och var det en 6dagars så avslutades de den 12:e? Vilket bara är 1 vecka och 4 dagar sen.

    Men istäckta mig jag har säket missuppfattat allt för jag kan som sagt ingenting.

    Hoppas du får svar av någon som vet vad dom pratar om.

    Men när jag fick missfall så stannade veckoidikatorn. Den stannade på 2-3 veckpr fast jag var då också 100% säker att jag var i V6-7

    Men en liten blödning/ar betyder inte automatiskt missfall.


    Ja alltså embryot är 6 dagar när man återför den, men vet inte när gravidstickan börjar räkna, om det är från ägglossning eller från ägget fäst :o Okej men hur märkte du att du fick missfall? Började det blöda eller va det enbart veckoindikatorn som stannade?
  • Mallan­bralla­n1992
    Äldre 25 Oct 13:48
    #7
    Krusbärskompott skrev 2017-10-23 19:39:38 följande:

    Det finns hur många trådar som helst här inne om de där jäkla digitala testen där veckorna inte ändrats som förväntat. =(

    Det behöver inte betyda någonting, bara att du är en sån som stiger lite långsamt i hcg (det finns en väldigt stor variation på hur snabbt det går i början).

    Kolla igen om en vecka.

    Lycka till!


    Jaa okej tack för ditt hopp! Får se om ja vågar göra nytt test :/

    Hur är det där kan man stiga långsamt i hcg utan att det behöver vara något fel?
Svar på tråden Clearblue veckoindikator visar för lite?