• Anonym (Sexga­len kvinna­!)
    Äldre 27 Oct 14:47
    7461 visningar
    16 svar
    16
    7461

    Ställning där kvinnan styr

    Vad har ni för förslag på sexställningar, annat än att rida, där kvinnan styr?

  • Svar på tråden Ställning där kvinnan styr
  • Trollu­ngen12­10
    Äldre 27 Oct 14:51
    #1
    +1

    Bind fast mannen?

  • Ben66
    Äldre 27 Oct 14:53
    #2

    Köp en strapon och sätt på mannen i baken.

    Om han gillar anala lekar.

  • Anonym (Sexga­len kvinna­!) Trådstartaren
    Äldre 27 Oct 15:00
    #3

    Nej... inget av det är vår grej. 
    Egentligen gillar jag när han styr och jag är mer undergiven. Men ibland är han trött och då kan det ju vara härligt för honom att bara få ligga och ta emot Glad

  • Anonym (Malin­)
    Äldre 27 Oct 15:42
    #4
    Anonym (Sexgalen kvinna!) skrev 2017-10-27 15:00:30 följande:

    Nej... inget av det är vår grej. 

    Egentligen gillar jag när han styr och jag är mer undergiven. Men ibland är han trött och då kan det ju vara härligt för honom att bara få ligga och ta emot 


    Inte konstigt att män behandlar tjejer som skit när vissa tror sig vara underlägsna. ALLA är jämställda, ingen ska styra. Usch!
  • Äldre 27 Oct 15:46
    #5
    Anonym (Malin) skrev 2017-10-27 15:42:27 följande:

    Inte konstigt att män behandlar tjejer som skit när vissa tror sig vara underlägsna. ALLA är jämställda, ingen ska styra. Usch!


    Fast nu blandar du nog ihop äpplen och päron. Underlägsen i detta fall behöver inte ha med jämställdhet att göra. Det folk föredrar i sängen behöver inte spegla vardagen.

    Tycker du det är fel att bara en håller i ratten när flera åker bil?
  • Anonym (Biläg­are)
    Äldre 27 Oct 16:01
    #6

    Ma?in har säkert en ratt på passagerarsidan så bägge kan styra

  • Anonym (Man)
    Äldre 27 Oct 16:10
    #7

    Lägg honom på rygg vid sängkanten, du står med fötterna på golvet, dra upp hans ben upp på dina axlar. Ungefär som att du ska sätta på honom med en strapon. Men istället för hans penis in i dig och du liksom knullar honom. Han är stilla och du juckar om du förstår vad jag menar. Vet inte vad ställningen heter men där och då styr du över honom och han måste, lite utelämnande, ligga och ta emot.

    Du kan även rida honom och sedan kliva av och flytta dig uppåt så hans huvud kommer mellan dina ben. Beordra honom att slicka dig. Jag tror han kommer gilla det. Antingen gör du det innan han kommer eller efter. Har du bestämt efter kan du säga åt honom att om han kommer i dig (när du rider) kommer han få slutföra sitt jobb med dig med munnen. Du får avgöra om han ska få komma före eller efter dig. :)

    Have fun!

  • Anonym (Sexga­len kvinna­!) Trådstartaren
    Äldre 27 Oct 18:07
    #8
    Anonym (Malin) skrev 2017-10-27 15:42:27 följande:
    Inte konstigt att män behandlar tjejer som skit när vissa tror sig vara underlägsna. ALLA är jämställda, ingen ska styra. Usch!
    Nej, jag förstår vad du menar. Kanske fel ordval. Jag gillar när han är öm men bestämd då... Sen håller jag även med detta:
    oanonym skrev 2017-10-27 15:46:04 följande:
    Fast nu blandar du nog ihop äpplen och päron. Underlägsen i detta fall behöver inte ha med jämställdhet att göra. Det folk föredrar i sängen behöver inte spegla vardagen.

    Tycker du det är fel att bara en håller i ratten när flera åker bil?
    Anonym (Man) skrev 2017-10-27 16:10:19 följande:

    Lägg honom på rygg vid sängkanten, du står med fötterna på golvet, dra upp hans ben upp på dina axlar. Ungefär som att du ska sätta på honom med en strapon. Men istället för hans penis in i dig och du liksom knullar honom. Han är stilla och du juckar om du förstår vad jag menar. Vet inte vad ställningen heter men där och då styr du över honom och han måste, lite utelämnande, ligga och ta emot.

    Du kan även rida honom och sedan kliva av och flytta dig uppåt så hans huvud kommer mellan dina ben. Beordra honom att slicka dig. Jag tror han kommer gilla det. Antingen gör du det innan han kommer eller efter. Har du bestämt efter kan du säga åt honom att om han kommer i dig (när du rider) kommer han få slutföra sitt jobb med dig med munnen. Du får avgöra om han ska få komma före eller efter dig. :)

    Have fun!


    Då måste sängen vara i rätt höjd då.. Vi har en ganska hög säng så då hamnar han liksom inte under mig tillräckligt. Men jag får klura ^^

  • Äldre 27 Oct 18:09
    #9
    Anonym (Malin) skrev 2017-10-27 15:42:27 följande:

    Inte konstigt att män behandlar tjejer som skit när vissa tror sig vara underlägsna. ALLA är jämställda, ingen ska styra. Usch!


    Vakna och känn lukten av kaffe...
  • Äldre 27 Oct 18:11
    #10
    Anonym (Malin) skrev 2017-10-27 15:42:27 följande:

    Inte konstigt att män behandlar tjejer som skit när vissa tror sig vara underlägsna. ALLA är jämställda, ingen ska styra. Usch!


    Detta kan i så fall tolkas som att alla har rätt att styra, d.v,s. bestämma vad som är lagligt och inte.
  • Anonym (själv­säker man)
    Äldre 31 Oct 15:38
    #11
    Anonym (Malin) skrev 2017-10-27 15:42:27 följande:
    Inte konstigt att män behandlar tjejer som skit när vissa tror sig vara underlägsna. ALLA är jämställda, ingen ska styra. Usch!
    Nja, är inte direkt benägen att hålla med dig, jag tycker att kvinnorna skall styra och får gärna ha kontrollen, speciellt i sängkammaren !
    Ja, jag är en man och känner mig trygg i mig själv i en självsäker, dominant kvinnas närhet.
  • Anonym (Rida)
    Mon 23 Aug 2021 15:21
    #12
    Anonym (Sexgalen kvinna!) skrev 2017-10-27 14:47:53 följande:

    Vad har ni för förslag på sexställningar, annat än att rida, där kvinnan styr?


    Jag kommer bara på den ställningen tycker inte kvinnor om att rida 
  • Anonym (Q)
    Mon 23 Aug 2021 15:29
    #13
    Anonym (Rida) skrev 2021-08-23 15:21:47 följande:
    Jag kommer bara på den ställningen tycker inte kvinnor om att rida 
    Du har redan puffat en tråd där du ställer samma fråga. ALERT! Systematisk puff av gamla trådar som handlar om tjejer och sex/relationer-
  • Anonym (CL)
    Mon 23 Aug 2021 15:35
    #14
    Anonym (Man) skrev 2017-10-27 16:10:19 följande:

    Lägg honom på rygg vid sängkanten, du står med fötterna på golvet, dra upp hans ben upp på dina axlar. Ungefär som att du ska sätta på honom med en strapon. Men istället för hans penis in i dig och du liksom knullar honom. Han är stilla och du juckar om du förstår vad jag menar. Vet inte vad ställningen heter men där och då styr du över honom och han måste, lite utelämnande, ligga och ta emot.

    Du kan även rida honom och sedan kliva av och flytta dig uppåt så hans huvud kommer mellan dina ben. Beordra honom att slicka dig. Jag tror han kommer gilla det. Antingen gör du det innan han kommer eller efter. Har du bestämt efter kan du säga åt honom att om han kommer i dig (när du rider) kommer han få slutföra sitt jobb med dig med munnen. Du får avgöra om han ska få komma före eller efter dig. :)

    Have fun!


    Tack för bra tips!
  • Anonym (Rida)
    Mon 23 Aug 2021 15:41
    #15
    Anonym (CL) skrev 2021-08-23 15:35:22 följande:
    Tack för bra tips!
    Kommer du att pröva det 
  • Anonym (Q)
    Mon 23 Aug 2021 15:47
    #16
    +1
    Anonym (Rida) skrev 2021-08-23 15:41:25 följande:
    Kommer du att pröva det 
    Du har redan puffat en tråd där du ställer samma fråga. ALERT! Systematisk puff av gamla trådar som handlar om tjejer och sex/relationer-
Svar på tråden Ställning där kvinnan styr