• Hen

    Får man ens flirta i det här jävla landet?

    Ja det får du?

    Har sett en hel del frågetällningar sista veckan som undrar HUR man ska flirta nu? Vad som är tillåtet, att en liten kläm på rumpan inte borde vara så farligt. Jag har svaret!
    Är ditt raggningsknep ok att använda även på din mamma, syster eller dotter så är det ok. 

    Kläm på tutten. Skulle det vara ok att Kenta klämde mamma på tutten? Är svaret nej, så låt bli. Fittpull. Skulle det vara ok att random man tryckte in fingret i din dotter? Är svaret nej, låt bli? Du är så jäkla snygg. Komplimang av Berra till din syrra. Är svaret nej, låt bli. 

    Så jävla enkelt, shoot! 

  • Svar på tråden Får man ens flirta i det här jävla landet?
  • Fru Darcy

    Tycker de flesta män(niskor) har bra koll? Om man har problem att se skillnaden mellan en schysst approach och övergrepp/ofredande blir man nog väldigt ensam till slut, då respektfullt beteende är grunden i alla typer av relationer.

  • Fru Darcy
    Aikido skrev 2017-10-27 22:00:50 följande:
    tafsakuten.se tycks vara ett ledigt och idag gångbart domännamn. När ni blivit rika, glöm inte att det var jag som kom på det.

  • Hen
    CarinaL26 skrev 2017-10-27 22:49:24 följande:

    Om du inte förstår skillnaden på flirt och sexuella ofredanden så har du stora problem.


    Nej men gud, varför läsa artikeln/inlägget som rubriken handlar om?? 
  • absalon

    Lider svårt av flirtingplågan på gator och torg. Blir helt ställd och rodnar när chicka kickor och frappanta fröknar tilltalar mig. Vad Sverige behöver är ett generellt flirtingförbud.Cool

  • Smirnoffski

    Jag flörtar inte överhuvudtaget, har inte försökt så ofta heller. Tror dock aldrig jag hade fått för mig att tafsa och liknande även OM jag skulle flörta. Man kan tycka det borde vara självklart, men jag kan tänka mig att det inte är det.

  • poppa01

    vänstern bryr sig inte när icke-vita är sexististiska.

    men när vita män är sexistiska så blir de förbannade.

  • riyit
    Hen skrev 2017-10-27 21:49:02 följande:

    Ja det får du?

    Har sett en hel del frågetällningar sista veckan som undrar HUR man ska flirta nu? Vad som är tillåtet, att en liten kläm på rumpan inte borde vara så farligt. Jag har svaret!
    Är ditt raggningsknep ok att använda även på din mamma, syster eller dotter så är det ok. 

    Kläm på tutten. Skulle det vara ok att Kenta klämde mamma på tutten? Är svaret nej, så låt bli. Fittpull. Skulle det vara ok att random man tryckte in fingret i din dotter? Är svaret nej, låt bli? Du är så jäkla snygg. Komplimang av Berra till din syrra. Är svaret nej, låt bli. 

    Så jävla enkelt, shoot! 


    Vem i all världen klämmer någon på tutten som raggningsknep, eller tar någon å fittan?? Antingen någon som är väldigt korkad och inte lär sig av misstag, eller någon som märker att det har funkat förut.
  • K Kalle
    Fru Darcy skrev 2017-10-27 22:04:09 följande:

    Tycker de flesta män(niskor) har bra koll? Om man har problem att se skillnaden mellan en schysst approach och övergrepp/ofredande blir man nog väldigt ensam till slut, då respektfullt beteende är grunden i alla typer av relationer.


    ...och då sitter man på Familjeliv eller (troligare) på Flashback, och gnäller om hur hemska kvinnor är.
  • K Kalle
    riyit skrev 2017-11-02 01:47:30 följande:
    Vem i all världen klämmer någon på tutten som raggningsknep, eller tar någon å fittan?? Antingen någon som är väldigt korkad och inte lär sig av misstag, eller någon som märker att det har funkat förut.
    Klart man inte gör så, men en del av de som kritiserar #metoo påstår att den rörelsen nu gör att de inte kan flörta längre, men som TS säger, det kan de ju visst  - eftersom man inte flörtar genom de handlingarna.
Svar på tråden Får man ens flirta i det här jävla landet?