• Tuggben

    Beyonces hemska dansstil

    Jag har svårt överhuvudtaget att förstå varför folk avgudar henne, hon gör tråkig musik som låter som vad som helst man brukar höra på en allmän radiokanal. Men folk har gillat värre musik.

    Men hennes danser!?!? Oh my god... Vad heter stilen? Vem kom på den? Det ser helt sjukt ut. Hon hoppar och slänger med olika kroppsdelar på ett sätt som gör att dom ser avkapade ut, hon gör något konstigt orytmiskt och spastiskt och det är varken vackert eller sexigt. Kan någon snälla förklara det här för mig?

  • Svar på tråden Beyonces hemska dansstil
  • Tuggben

    Jaja men att hon tjänar pengar vet ju jag med. Jag frågar varför folk gillar henne och hennes dansstil framförallt.

  • Mandbbbköö

    She?s curvy and she owns it. I like that.

    Simpelt förklarat så finns det folk som har smak man inte själv delar. Jag avskyr Lars Winnerbäck men brukar inte be hans fans förklara musiken för mig. Spelar ju ingen roll att de älskar den om jag tycker den är astråkig liksom. Folk får gilla vad de vill. Dock intressant att man stör sig så mycket på nåt att man startar en tråd om det...

  • NELJ
    Tuggben skrev 2017-10-28 09:58:29 följande:

    Jag har svårt överhuvudtaget att förstå varför folk avgudar henne, hon gör tråkig musik som låter som vad som helst man brukar höra på en allmän radiokanal. Men folk har gillat värre musik.

    Men hennes danser!?!? Oh my god... Vad heter stilen? Vem kom på den? Det ser helt sjukt ut. Hon hoppar och slänger med olika kroppsdelar på ett sätt som gör att dom ser avkapade ut, hon gör något konstigt orytmiskt och spastiskt och det är varken vackert eller sexigt. Kan någon snälla förklara det här för mig?


    Varför måste dansen vara vacker och sexig?
Svar på tråden Beyonces hemska dansstil