• Äldre 1 Nov 15:49
    1485 visningar
    2 svar
    2
    1485

    Hopp och förtvivlan

    Varför ska det hela tiden motarbetas?!? Var uppe för några veckor sedan för att se hur allt såg ut och förbereda ivf. Allt såg tipp topp ut!! 7 äggblåsor i normal cykel utan hjälpmedel. Vi fick ett protokoll att följa. Börja med sprutor på andra Mensdagen om det inte är en tisdag. Så klart blir det så att dag två är tisdag. Vi har extremt tidig ägglossning, tänk om stoppsprutan blir för sen?!? Tänk om vi får ÄL innan det!? Nej, så blir det inte. Ok....lördag, alla symtom på ÄL, söndag dags för stopp spruta nr 1. Onsdag upp på ultraljud.......en ensam äggblåsa kvar.

    Vårt sista jävla pisshopp står till den lilla ensamma blåsan. Sen är det slut och vi ska försöka förlika oss med att allt bara var en dröm. Att de där små fötterna aldrig kommer plaska runt på vårt golv. Att aldrig få byta den där äckliga diareblöjan mitt i natten på vårat lilla troll. Hur överlever man det? Gnälligt och hopplöst jag vet men bara så....hopplös.

    Vi vill ju så gärna.....precis som sååå många andra i samma sits. Hur överlever man?????

  • Svar på tråden Hopp och förtvivlan
  • Äldre 1 Nov 18:50
    #2

    Jag kan inte, och min fru och jag har gjort ins tidigare. Man får bara begränsat antal försök ????

Svar på tråden Hopp och förtvivlan