• Anonym (Äckla­d.)
    Äldre 1 Nov 17:38
    12973 visningar
    35 svar
    35
    12973

    Har "alla" par trekanter med extra man/män?

    Jag har läst ungefär 14 biljoner trådar här i familjeliv om ämnet att "krydda" sexlivet i form av att ta in en extra man, eller flera i ett pars sexliv (Sällan med förslag på en extra kvinna annat än anekdotiskt eller som önskedröm).

    Det skall delas med, cuckoldas, använda sperman som glidmedel, frun skall komma hem "nyknullad", man skall se på när sin fru blir påsatt av åtta män som står i kö osv osv. Antingen med helt utan svartsjuka som att se och delta i en porrfilm, eller med svartsjuka som en positiv krydda, något man njuter av. (Hur man kan njuta av en så negativ känsla som svartsjuka, otillräcklighet och ovanlighet är en hel diskussion, bara i sig).

    Frun har en "lover", man bjuder in sin bästa vän eller okända. Flera män, en kvinna, sällan/aldrig tvärtom.

    Nu har vi ju alla olika smak,  jag delar inte den här läggningen alls men det är ju i princip inget fel på den. Vill man göra detta så skall man ju naturligtvis göra detta.

    Men själva antalet trådar om just det här är så många att jag undrar om det är något några håller på med, eller om det är en slags standard. Att kvinnor idag nöjer sig inte med en man i sängen, de vill ha flera. De vill leva med en, ha ett normalt sexliv med en man, men "krydda" det med andra män ibland. Mannen förväntas ställa upp på detta, kanske för att det innebär att om hon är kåtare och får sex oftare så kanske det även innebär att han får ligga med henne oftare. 

    Vill verkligen män idag göra såhär, dela med sig av sina fruar, svartsjukt se på när de knullas av andra, vältra sig i svartsjukan eller helt koppla bort den och kolla på sin fru blir knullad som att han tittar på en porrfilm? Vill män ställa upp på detta, eller är de tvungna för att kvinnor kräver detta idag? Som man, blir man hopplöst sexlös och ensam om man inte låter sin fru bli påsatt av andra män och lär sig njuta av det eller åtminstone acceptera det?

    Min personliga inställning är att jag hellre är ensam än i en sån relation. Skulle heller inte kunna tänka mig att medverka i den som "extraman", då jag kan tänka mig in i situationen som mannen måste uthärda så vill jag aldrig utsätta någon för detta.

  • Svar på tråden Har "alla" par trekanter med extra man/män?
  • Anonym (man)
    Äldre 1 Nov 18:13
    #1

    Se forum som ett sjukhus, vistas man mycket där så kan man få för sig att hela världen är sjuk pga antalet sjuka människor, man glömmer lätt att de är många sjuka dör för att det är ett sjukhus, hela världen ser inte ut så.

    Likadant med alla hemskheter man läser om varje dag, lätt att glömma att de kommer i tidningen just för att de bryter av från vardagen och är värt att skriva om, men det finns ju rätt mycket gott också, det är bara att inte är värt att skriva om. Den dagen det börjar dyka upp nyheter som "Man lämnar tillbaka tappad plånbok" eller "Tjej höll upp dörren för famling"... DÅ ska du verkligen oroa dig.

    Om du aktivt söker efter information om gängknull, trekanter och sperma som glidmedel så kommer du hitta precis det, och trådarna du läser handlar då precis om det, och människorna som skriver om det är just personer som pysslar med just det.  Men det betyder inte att hela världen ser ut så. 

  • Äldre 1 Nov 19:00
    #2
    Anonym (man) skrev 2017-11-01 18:13:58 följande:

    Se forum som ett sjukhus, vistas man mycket där så kan man få för sig att hela världen är sjuk pga antalet sjuka människor, man glömmer lätt att de är många sjuka dör för att det är ett sjukhus, hela världen ser inte ut så.

    Likadant med alla hemskheter man läser om varje dag, lätt att glömma att de kommer i tidningen just för att de bryter av från vardagen och är värt att skriva om, men det finns ju rätt mycket gott också, det är bara att inte är värt att skriva om. Den dagen det börjar dyka upp nyheter som "Man lämnar tillbaka tappad plånbok" eller "Tjej höll upp dörren för famling"... DÅ ska du verkligen oroa dig.

    Om du aktivt söker efter information om gängknull, trekanter och sperma som glidmedel så kommer du hitta precis det, och trådarna du läser handlar då precis om det, och människorna som skriver om det är just personer som pysslar med just det.  Men det betyder inte att hela världen ser ut så. 


    Ha ha ha bra beskrivet. Som ett sjukhus...ha ha ha ha.
  • Anonym (Nej)
    Äldre 1 Nov 19:03
    #3

    Nej, jag tror knappast det är en norm.
    Men det känns ändå som att det börjar bli vanligare.

    Jag och mannen är dock icke-svenskar, så något sånt snusk existerar inte här. Hade ändå aldrig kunnat bo tillsammans med en man som inte hade haft något emot att jag ligger med andra. Usch, så sjukt omanligt.

  • Anonym (kls)
    Äldre 1 Nov 19:08
    #4

    Det är knappast någon norm, är faktiskt bara på detta forum jag stött på fenomenet. Bara sjuka svaga ursäkter till män går med på sådant du beskriver. 

  • Anonym (Våga våga)
    Äldre 1 Nov 19:17
    #5

    Män är mer avslappnade i sin sexualitet och vill gärna testa gränser. Svenska kvinnor är så låsta och hämmade av sitt PK-tänk och sin feminism så de kan knappt onanera längre. Att blanda in fler kvinnor i samlivet gör bara att kvinnan jämför sig med den eller de andra kvinnorna, det gör aldrig män på samma sätt, därför är det mycket mer avslappnat och enkelt med fler män.

    Det finns en liten del kvinnor som gärna lever ut sin sexualitet och testar gärna gränser.

  • Anonym (Extra­)
    Äldre 1 Nov 20:21
    #6

    Vi varierar ibland är min kompis med så sätter vi på frugan tillsammans. Ibland är frugans väninna med och dom sätter på mig och varandra.

  • Anonym (selma­)
    Äldre 1 Nov 20:44
    #7

    De allra flesta par har inte trekanter alls och anledningen till att det står så mycket om män här är att många pervon till män sitter här och skriver om sina fantasier.

  • Anonym (X)
    Äldre 1 Nov 21:05
    #8

    Jag tror inte att det är någon norm! Vi har varit tillsammans i över 37 år och har aldrig haft en trekant. Vill inte heller, vi är nöjda med varandra!

  • Trevli­g man
    Äldre 1 Nov 21:20
    #9
    Anonym (selma) skrev 2017-11-01 20:44:52 följande:

    De allra flesta par har inte trekanter alls och anledningen till att det står så mycket om män här är att många pervon till män sitter här och skriver om sina fantasier.


    Vad e pervo då?
  • Anonym (selma­)
    Äldre 1 Nov 21:22
    #10
    Trevlig man skrev 2017-11-01 21:20:00 följande:
    Vad e pervo då?
    Förmodligen en sådan som duö
Svar på tråden Har "alla" par trekanter med extra man/män?