• Anonym (Sugen)

    Hetrokillar fantiserar om att suga kuk

    Finns det fler jag här som fantiserar om att runka och suga någons kuk fast att man e hetro. Känner mig inte attraherad tex kyssar å hångel osv. Utan bara sugen på kuken?

  • Svar på tråden Hetrokillar fantiserar om att suga kuk
  • Anonym (.)

    Nja, men det är rätt vanligt bland bisexuella killar... "hetero..." tveksamt va? Men skit i etiketten och hör det som känns rätt så blir det bra.

  • Anonym (Fantasi)

    Har också fantasier om kukar, bara kukar och om shemales. De är det bästa av två världar, vackra kvinnor med kukar.

  • Anonym (Bikille trans)

    Jag har träffat o kontakt med flera hetro o gifta som bara är intresserade av att ligga o gosa mellan mina ben. Så se till att förverkliga din fantasi.

  • Anonym (Fantasi)

    Helt rätt, måste förverkliga mina fantasier. Blir ett nyårslöfte, 2021 skall jag suga kuk????

  • Anonym (Bikille trans)
    Anonym (Fantasi) skrev 2020-12-18 12:25:57 följande:

    Helt rätt, måste förverkliga mina fantasier. Blir ett nyårslöfte, 2021 skall jag suga kuk????


    Där du bor finns det säkert något sk dogging/cruising ställe för träffar. Sök på Bodycontakt och boka möte. Är du blyg kan du ha skidhuva i början.
  • TriC

    Du skriver typ "finns det fler röda bilar som är blå?". 

    Om du verkligen är hetero så fantiserar du INTE om att suga på andra mäns könsorgan. Du är uppenbarligen bisexuell, även om du inte hyser just romantiska känslor utan bara sexuella för andra män. 

  • Anonym (Heterojanne)
    Anonym (Sugen) skrev 2017-11-05 19:01:12 följande:

    Finns det fler jag här som fantiserar om att runka och suga någons kuk fast att man e hetro. Känner mig inte attraherad tex kyssar å hångel osv. Utan bara sugen på kuken?


    Absolut, känner igen mig! Vill prova suga och även bli knullad. Ej kyssa eller knulla en annan man, där går gränsen.
  • Anonym (Fantasi)

    Gott nytt år alla med samma drömmar om kukar som jag har. Låt 2021 bli året då vi suger av någon och skriver om det här !!

  • Anonym (Bikille trans)
    TriC skrev 2020-12-18 20:30:37 följande:

    Du skriver typ "finns det fler röda bilar som är blå?". 

    Om du verkligen är hetero så fantiserar du INTE om att suga på andra mäns könsorgan. Du är uppenbarligen bisexuell, även om du inte hyser just romantiska känslor utan bara sexuella för andra män. 


    Det är en verkligt klumpigt sätt att stoppa folk i ett av få fack av att antingen vara bi el hetro. Tex är jag klart mer hetro än bi men väljer ändå kalla mej för bi här.
Svar på tråden Hetrokillar fantiserar om att suga kuk