• Anonym (Sex)

    Nu Jädrar är jag renoverad

    Äntligen har de tre veckorna gått. Doktorn gav mig en salva mot hudirritationen jag haft på förhinder i 3 år. Fick irritationen i samband med ett antal tunga doser av antibiotika. Denna salva jag fått har alltså fått min penis att trivas med livet. Enligt doktorn får inget mekaniskt slitage påverka läkningen (Knulla alltså) under Dessa tre veckor. Men nu så, Inge mer skavsårskänsla. Inga mer obehag. Inga mer oroliga tankar på om glidmedlet ska räcka akten ut. Imorgon kväll ska den in och med ett njutningsfullt sätt ska den ha en fin samvaro med en vagina. Jäklar va skönt det ska bli. Sambon testade lite oralt på mig igår kväll och det var sååå skönt. Inge ont!

    Oj oj oj. Jag kommer att gå ner i vikt ett par liter imorgon!

    Problem? Ring urologen. Gör inte som mig o gå o tro att det läker ut av sig självt

  • Svar på tråden Nu Jädrar är jag renoverad
  • Anonym (Hmm)

    Men Grattis då!!
    Skulle ju behöva en renovering också ...
    Som sagt - grattis då!!

  • Anonym (Sex)

    Tack. Ja, det är som en ny värld som öppnat sig. Ha ha. Det har varit som om du gått o haft en liten sten i skon hela tiden.

  • Anonym (Sex)

    Betnovat med chinoform kräm. Stark steroid.  Receptbelagd. Därav besöket hos urologen.
    Fy fasiken va skönt det var!

  • Anonym (Sex)

    Inledningsvis, när jag fattade att jag själv inte kunde åtgärda irritationen, så använde jag doctoronline (eller vad tjänsten nu heter. Betalade 250kr online) och tog ett foto och reggade åkomman under Erektionsproblem. (Rädslan för att det skulle göra ont gjorde ju att jag fick problem). En doktor mailade mig och vi förde en diskussion via chatfönster samt kommenterade mina bilder. Sen skrev han en remiss till urologen. Så gick jag tillväga. Gick förbi VC.

  • Anonym (Sex)

    Men som sagt, du kan ju gå till VC också. De tittar och säger "Remiss till Urolog". Besöket hos urologen tog ca. 10 min. Han visste direkt...

  • Anonym (Manonice)

    Najs ska ta mig ditt har nämligen låg känsel så det kanske hjälper mig å får den lite känsligare vad tror du om det funkar ?

  • Anonym (Sex)

    Du ska då absolut gå till urolog. Han kan säga "jamen det där är lätt fixat".  Det är ju gjort så snabbt å få det bedömt. Väl värt att prova. Orkar du inte gå till VC så kan du prova onlinedoctor o se om de kan remittera dig. 

  • Anonym (Manonice)

    Värt å få det uppkollat grejen e har haft bra sex förut men nu är det helt åt skogen, vet inte om det beror på mig eller tjejen men får väl se får undersöka alla perspektiv innan jag dumpar henne ifall det är så men tack för tipset har känt mig lite osäker på om jag skulle dit men du gjorde det klart för mig :)

  • Anonym (Sex)

    Rätt tänkt. Det är ju inte mycket tid du behöver lägga ner på det. Inte heller mkt pengar med tanke på vad det handlar om.
    Lycka till. 

Svar på tråden Nu Jädrar är jag renoverad